Nieuwe belgische mobiel kopen

Hallo dames!
Ik ga binnenkort in Belgie studeren, en ik wil graag een nieuwe smartphone kopen met een Belgisch abonnement erbij. Alleen ik weet zelf niet waar. Dus voor de Belgen onder ons, kennen jullie nog goede sites waar je mobieltjes kan kopen met abonnement? En welke provider is het beste?

Ik raad je aan om een gsm naar The Phone House te gaan kopen. Ik heb al mijn gsm’s er al gekocht en telkens waren ze zeer vriendelijk en ze hebben ook een uitstekende service. Online kopen daar weet ik niet veel over maar coolblue.be zou een goede site moeten zijn (: Zelf heb ik proximus, echt nog geen problemen mee gehad, maar ik heb wel geen abonnement. Ik herlaad elke maand voor 15euro en dan heb ik gratis smsen en een aantal MB internet gratis (:

Dankjewel voor je reactie :slightly_smiling_face: The Phone House hoor ik inderdaad ook goede dingen over, ga ik even checken haha.

Haha graag gedaan (: en Van den Borre is trouwens ook heel goed en ze bieden alles ook aan de laagst mogelijke prijs aan, wat ook wel fijn is. Ik heb er ook al een paar dingen gekocht zoals bv mijn stijltang. Die was stuk na enkele maanden en dan heb ik gewoon een nieuwe gekregen (:

^Wow dat is best chill inderdaad! Normaal doen bedrijven dat niet :stuck_out_tongue:

Ja inderdaad! Als het binnen de garantie valt kan je normaal gezien kiezen tussen of een nieuw toestel of een tegoedbon van hun (:

Toch liever een nieuw toestel dan :stuck_out_tongue: Maar The Phone House is dus ook Belgisch? Ik dacht eigenlijk altijd dat je dat alleen in Nederland had…

Ja we hebben het gewoon in België dus :stuck_out_tongue: zowat overal in de grote steden (:

Oke chill :slightly_smiling_face: Ik ga naar Antwerpen dus daar moeeet d’r ook wel eentje zitten :stuck_out_tongue:

Ja in Antw vindt je een Phone house
Belcompany is ongeveer het zelfde als Phone house
en provider zou ik proximus, een pay 'nd go kaartje aanraden deze bestaan in 15,25,50¤ en als je iedere maand herlaad krijg je gratis berichten 165 berichten per dag naar alle belgische providers (mobistar,jim,base,…) en gratis MB voor te internetten je kunt ook een apart internet abo nemen van ongeveer 5¤ per maand bij proximus :slightly_smiling_face:

^thanks! :slightly_smiling_face:

alleen phone house is wel heel duur!

In België is het wel niet zo dat je enkel een abo neemt en je gsm daar ‘gratis’ of aan een lage prijs bij krijgt, wat bij jullie wel zo is. Hier koop je gewoon een los toestel en je koopt ook apart een abo.
Ikzelf heb mijn gsm (een oud ding ondertussen) gewoon bij Mediamarkt gekocht en heb Proximus als provider.

Ik hoor van verschillende mensen dat Mobile Vikings heel voordelig is als provider, dus eventueel kan je daar ook eens naar kijken.