Nieuwe baan , gek haar wat doe je?

Je hebt je eerste werkdag alleen het verven van je haar is niet goed gegaan… wat doe je?
  • Je belt gelijk je werkgever op dat je niet kunt werken omdat je oma in het ziekenhuis ligt.
  • Je probeert het zo goed mogelijk te verbergen.
  • Je gaat gewoon naar je werk en als mensen iets over je haar zeggen laat je niets merken.
  • Je gaat gelijk naar de kapper en laat het goed verven
  • Je belt je baas op wat er gebeurd is… misschien is hij/zij wel van reden vatbaar en mag je een andere dag beginnen.

0 stemmers

Ik ben benieuwd wat jullie kiezen ik zelf zou denk ik voor optie 2 gaan.

Eerlijk zijn en de situatie uitleggen.

Ligt er aan hoe erg het is. Als je haar paars met groene strepen is o.i.d. kan je het met je baas bespreken, anders gewoon gaan en zo snel mogelijk naar de kapper. Ik zou zeker niet liegen of je ziek melden, dat zullen ze niet echt gaan waarderen op je eerste werkdag.

dat wilde ik toen ik 12 was :’)
maar ik denk gewoon gaan of eventueel verbergen.

Waar is de optie ‘gewoon gaan en uitleggen wat er gebeurd is’?

Naar de kapper… Die krijgt het echt wel op tijd voor elkaar.

Hahaha eh ja jaren geleden heb ik ook eens (zelf) mijn haar vet verpest en moest ik de dag daarna gewoon naar school. Was op een zondag en ver voor het tijdperk dat er altijd winkels open waren (zelfs de super niet). Ik ben maar gewoon naar school gegaan. Ik zou dus ook gewoon naar mn werk gaan en gewoon uitleggen wat er is gebeurd.

Als het echt half oranje en half normaal is (random kleur voorbeeld) zou ik het gewoon uitleggen en gaan, als het helemaal rood is of oranje, zou ik er niets van zeggen, tegenwoordig is dat niet zo gek meer.

Als je nog naar de kapper kan dan zou ik gaan, anders het proberen te verbergen.