Nieuwe adidas schoenen..

heee
ik had een vraag, ik heb net nieuwe adidas schoenen gekocht voor 109,95 maar ze zitten wel een beetje krap… ik vroeg me dus af, ik heb normaal maat 38/39 en met deze schoenen 40! maar de meeste schoenen loop de uit en worden vanzelf wat wijder enzo maar weet iemand of dat ook bij deze zo is? of blijven ze echt hetzelfde en worden ze niet wat wijder…
alvast bedankt !

Uehm, normaal mag je de schoenen na 2 weken inwisselen?
Dus je hebt nog tijd, maar als ze niet goed passen kan je de
schoenen niet zolang aandoen want dan zijn ze na een maand
te klein en 109,95 is niet niets, dus liever schoenen
die goed passen en die je lang kan gebruiken, toch ?

Mijn adidasjes worden wel altijd veel wijder.
ik heb normaal 38 ofzo & met adidas 39 1/3.
Je loopt ze nog wel uit :slightly_smiling_face: .
en anders moet je terug gaan naar winkel, natuurlijk niet te lang mee wachten.

Heb je ook een maat 41 gepast dan?
Ja ik weet niet, ik heb geen Adidas, maar bij Puma liep ik de schoenen wel heel erg uit…
Sorry ik weet het niet echt, upje!

nou bedankt voor de reacties!
anders ga ik maandag wel even maat 40 en een half passen of misschien zelfs 41…

Adidasjes vallen klein hoor! Ik heb normaal 41, maar daarvan volgens mij 42 2/3.
Ze lopen trouwens wel altijd uit hoor. Aan het begin zitten ze mij ook wat krap, maar na een aantal keer dragen niet meer.

Adidas valt inderdaad erg klein, ik heb namelijk zelf maat 39 maar heb voor mijn Adidas schoenen maat 41 1/3. Ze lopen wel uit hoor, had ik bij die van mij ook.

hi,
welke heb je? de sleek serie of hoop? dat scheelt namelijk, de sleek is erg smal bijvoorbeeld, maar ze lopen allemaal uit! want ik ga ervan uit dat ie (onderandere) van leer is en leer loopt altijd uit.
dus no worries, ik zal ze ook niet terug brengen als ik jou was.
ze vallen vooral klein omdat het vaak niet echt maat 40 is maar 39 2/3 ofzo!
en ze vallen sowieso klein uit.
geen 41 kopen dat gaat veel te ruim zitten na een tijdje en dat is niet relax!

Idd! Dat had ik ook, ik had opeens ook een maat groter nodig dan normaal. Ze vallen inderdaad erg klein.

ik heb normaal 40, m’n adidasjes juist 38 :x en ze zitten prima