Nieuwe actieve sport!

ik wil op een nieuwe sport.
het liefst een waar je voelt dat je gezweet hebt, en echt actief meedoet. Mij lijkt het ook best leuk om nog even bijvoorbeeld je buikspieren te trainen.
Ik wilde hier eigenlijk geen apart topic van maken maar vroeg het me toch af en wist niet in welke ik het anders moest vragen.
Als dit beantwoord is mag er naturlik een slotje op!

Als je goed tennist zweet je je helemaal kapot. Dit geldt ook voor hockey, voetbal, volleybal. Eigenlijk bij veel ‘standaard’ sporten.
Als je iets aparts wil is Lacrosse bijvoorbeeld erg leuk & spannend, of iets zoals dames-rugby of schaatsen.

De sport school :stuck_out_tongue: nee serieus hier kun je mega veel doen en zelf bepalen wat

Bij onze sportschool zijn er, zoals bij elke sportschool, ook groepslessen, maar bij ons moet je je hiervoor online aanmelden. Ik weet niet of dat bij jullie ook is, maar mocht dat zo zijn, is dat wel een extra stimulans want dan kun je er niet onderuit.

wedstrijdzwemmen! je voelt niet dat je zweet maar je gaat kapot en traint je hele lichaam

^ Er zijn nu echt veel dingen genoemd. Door mij zo’n 10 sporten & zwemmen door lesley.
Je kan altijd ergens aan beginnen, je hoeft niet meteen super goed te worden toch? :wink:

Kapot gaan heeft denk ik niets met een sport ( mits schaken nog steeds onder een sport valt, is dit dan weer niet fysiek uitputtend) op zich te maken maar met je instelling :wink:

Als je niet hard traint zweet je niet, en is je activiteitslevel dus ook niet hoog!

Maar ik vermaak me prima in de fitness, rondzwaaiend met gewichten!

• Alsjeblieft, je buikspieren zijn ook een spier. Train ze maar geef ze ook rust, maar progress zien daarin zie je niet zo ‘even’. Juist trainen en juist eten, oftewel mindset! -

ik vind sportschool ook fijn, zelf kiezen wanneer je traint.
(kan natuurlijk ook negatief zijn, dan ga je misschien juist niet omdat het in je eigen handen ligt)
maar ik ben genoeg gemotiveerd om te gaan, en je kunt er vanalles doen!
krachttraining, genoeg cardio apparaten, groepslessen danslessen kun je bij ons ook volgen.
als je iets leuk vind, hou je het ook langer vol, en doe je het met plezier (:

verder zijn er al veel sporten genoemd, genoeg keus denk ik zo ;p