Nieuw.

Hey ,

wij zijn twee meiden genaamd M & J.
en we zullen schrijven over wat we denken , voelen en meemaken.
we hopen dat jullie je er in kunnen leven
en dat jullie je dan misschien minder alleen voelen.
iemand ergens op de wereld voelt zich misschien wel precies hetzelfde.
dat hadden wij ook en daardoor zijn we steeds betere vriendinnen geworden.
jullie kunnen natuurlijk ook reacties plaatsten ,
met jullie ervaringen en misschien tips?
ook voor advies kunnen jullie het ons vragen.
we kunnen misschien niet met alles helpen ,
maar we zullen ons best doen.

Kus de chaungirls.

M

Geen idee hoe ik me voel, geen idee wat ik van hem vindt. Dit is eigenlijk echt heel raar hoe ik nu zit te schrijven… tegen een computer. Teleurgesteld, maar toch dom van mezelf dat ik mezelf vals hoop had gegeven met T. Ik kijk naar buiten en ik zie kleine kinderen ruzie maken om een bal. Had ik nog maar die soort problemen… Alles was toen veel makkelijker… Waarom is dat tijd zo snel gegaan? Ik heb nu dus ook geen zekerheid, het enige wat ik weet is dat ik echt super vrienden heb en ik wil ze ook dus never nooit niet kwijt en ik hou echt van ze.
Wat denkt hij van mij? Wat voel ik voor hem? Hij denkt vast dat ik een raar meisje ben ofzo, naja dat zie ik wel weer na de vakantie. Wat ik voor hem voel is heel apart. Dan denk ik weer dat ik hem nog gewoon leuk vind maar dan heb ik geen vlinders in m’n buik net zoals eerst. Het enige wat ik niet kan laten is stoppen op z’n twitter te kijken. Maar verder voel ik vrij weinig. Als hij weer met T praat dan vind ik het niet zo leuk, maar het breekt me niet zo erg. Ik snap het niet… hoe kan/kon ik hem zo leuk vinden als ik hem niet eens ken? Al die dingen die Lisa en Sara over hem zeiden, hem beschreven… hij leek PERFECT. Maar er is eigenlijk niet eens echt bewijs dat hij echt zo is. Hij is knap, dat weet hij denk ik heus zelf ook wel… Of hij is net als meisjes die zeggen dat ze dik zijn en dat jij dan weer moet zeggen dat ze niet dik zijn, aandachtvragers. Maar zo is hij toch niet? Ik hoop het niet… Ik wil zo graag op vakantie, even genieten van buitenlandse jongens… Hopen dat ik hem definitief vergeet. Wat kan je eigenlijk allemaal doen om een jongen te vergeten? Vaak afspreken, maar al die minuten dat ik niet met vriendinnen heb afgesproken of gewoon gezellig via whatsapp met ze praat… dan denk ik aan hem. Dus vind ik hem nou wel of niet leuk. Ik weet het gewoon echt niet… Geen vlinders of verliefdheids gevoelens meer… maar ik kan hem niet uit m’n gedachtes zetten… Wat ik wel weet is dat ik super trots op mezelf moet zijn dat ik hem followde, nog nooit bij een jongen gedaan haha! Nu kan ik altijd zeggen dat ik het geprobeerd heb. Geen ‘what if…’ meer. Zijn probleem dat hij me nu geen kans heeft gegeven. We konden toch ook gewoon vrienden zijn? Ik durf echt te wedden dat ik dan echt een hele goede normale vriendin voor hem zou zijn. Al zijn vrienden nu hé… ik snap niet eens dat je ze vrienden kan noemen! Naja, zijn eigen schuld. Hij zou sowieso nooit een meisje zoals mij krijgen… Beetje opschepperig maar ik weet van mezelf dat ik gewoon een goede normale vriendin kan zijn, iemand helpen… met hem praten… alles wat een goede vriendin kan, kan ik ook. T lijkt misschien nu voor hem perfect, maar ik ken haar nog van vroeger en ik weet dat ze imperfecties heeft. Ik heb dat ook wel hoor, heel veel. Maar als een normale vriendin… dan ben ik wel gewoon goed. Ik had nooit gedacht om echt z’n vriendin te zijn, gewoon meer als normale vriendin met een beetje benefit hihi. Vriendje? Nee, daar ben ik zelf niet eens klaar voor! Ik ben echt benieuwd wat er gebeurd als de vakantie weer is afgelopen… Hoe hij mij aankijkt… hoe ik hem terug moet aankijken. Tja, nog ongeveer 7 weken. Ik heb ook nog nooit zo erg gehoopt om op vakantie te gaan. Hem vergeten, ja dat is wat ik wil. Maar heb nog steeds hoop, echt heel slecht van mezelf maar hee…Iedereen heeft stiekem hoop toch? Zeker als iemand in mijn positie stond. T en R gaan allebei niet op vakantie. Tja, dan gaan ze vaak met elkaar afspreken. Mijn kans is toch voor goed voorbij. Kan ook niet echt tippen aan T he, ja ik mag dit eigenlijk niet zeggen maar ik weet het gewoon en trouwens hij vind haar écht leuk. Ik wil er echt niet tussen zitten want stiekem weet ik ook heel zeker dat zij hem ook leuk vindt. Tja, dan zit ik daar he… alleen. Hoe kan je stoppen met kijken op iemands twitter? Pfft, ik hoopte echt dat ik het minder zou worden na een lange tijd. Nee dus. Kijk nog steeds even vaak op z’n twitter als vroeger. Leven is kut, gelukkig heb ik altijd nog m’n muziek en vriendinnen waar ik lekker gezellig kan uithuilen. De sms van Lisa: ‘slecht nieuws: hij is helemaal weg van T’. M’n hart brak letterlijk… Had dit nog nog nooit eerder gevoeld. Jezus, voelde m’n tranen opeens op m’n wangen… Had niet eens door dat ik zat te huilen… Hoe kan dit?! Ik ken die R niet eens en dan ben ik gewoon letterlijk kapot… Naja uiteindelijk is alles zo gegaan om een reden. Het hoort gewoon zo, de toekomst en alles. Dus ik moet nu verder gaan met m’n leven en met dit schrijfsel laat ik R officieel uit m’n gedachtes en uit m’n leven. Niet meer kijken op twitter want zo kan ik hem echt niet uit m’n hart zetten.

J

Las net dus dat verhaal van M… Haha ze is ook gaan schrijven en hoop dat het haar echt helpt. Maar wat ze allemaal schreef , ik snapte haar echt precies. Pfff ik weet echt niet wat ik voel voor J? Gister en vanochtend huilde ik nog om hem. En nu? Nu voel ik gewoon helemaal niks… Maar misschien houd ik mijn tranen ook in. Net als M zei , hoe kan je op iemand verliefd zijn terwijl je die ene niet eens kent? Of was het geen verliefdheid? Weet nog steeds niet hoe ik het moet noemen. Maar 1 ding weet ik wel , als ik hem in indonesie niet kan vergeten dan ben ik inderdaad verliefd. Dat is mijn enige uitweg nu. Maar dat duurt nog 16 / 15 dagen. Moet ik er dan die dagen nog steeds elke dag mee zitten? Gelukkig doe ik volgende week elke dag wel wat. Tenminste wat afleiding enzo. Weet niet of het eigenlijk beter wordt als ik in indonesie ben. Want dan ben ik ook nog gewoon thuis daar en soms doe ik dan niks. Blijf ik dan aan hem denken? Of lukt het om hem te vergeten? Maar hij doet niet eens aardig tegen me ofzo. Hij probeert het gesprek niet gaande te houden en negeert gewoon. Hij geeft me dus niet eens een kans? Ook niet als vrienden. Dan is hij het toch niet eens waard? Echt weetje sommige jongens weten niet wat ze missen. Ze weten niet wat ze laten gaan. Klinkt arrogant ofzo en ik zeg niet dat ik perfect ben. Maar gewoon als ik van je hou , dan ben ik ook echt lief tegen je. En dan zal ik er altijd voor je zijn. Maar dat geeft die dus ook geen kans , zijn verlies toch? Mja jammer genoeg kan ik dat niet denken. En hij denkt er helemaal niet aan , of wel? En andere jongens laten meisjes ook te snel gaan… Net als bij vriendinnen van me enzo. Echt stomme domme jongens. En toch blijven we superveel van ze houden? Tenminste ik wel , denk ik … Nu onderweg naar huis , eindelijk … Maar dat kan ook nog wel een uur of 2 duren ofzo … Waarom voel ik me de laatste tijd steeds alleen trouwens? Echt alsof niemand meer om me geeft. Terwijl er zoveel mensen om me heen zijn … Zouden mensen me eigenlijk missen als ik weg was? En wie dan? Ik mis die oude tijd van vroeger gewoon eh … Zoveel minder problemen. En toen dacht ik dat dat al erg was. Nou ik weet nu wel beter. Opgroeien is echt zwaar , maar aan de andere kant ook wel de mooiste tijd van je leven , want je beleeft echt van alles. Ik weet sowieso wel dat ik een paar échte vrienden heb waar ik altijd op kan steunen. Ookal zijn ze er niet 24/7 , maar dat kan ik ook niet van ze verwachten. Ik doe dat zelf ook niet , maar ik doe wel mn uiterste best om er voor iedereen te zijn. I know how it feels to feel lonely. En vooral als je je al kut voelt en niemand die met je praat. Dan denk je echt van niemand geeft om me , sta er echt alleen voor. Eigenlijk moet je ook alleen door het leven gaan. Nou niet helemaal alleen , wel met vrienden. Maar je kan niet van ze verwachten dat ze er elke seconde zijn. En sowieso niemand weet alles over me. Zelfs meghan niet … Maar hoe kan ik ze dingen vertellen die ik zelf niet snap? Ik heb geen slecht leven ofzo hoor , dat echt niet. Maar problemen , ja dat heb ik wel. Zoals elk normaal mens. Of als iemand geluk heeft niet. Sommige problemen lijken het einde van de wereld , maar ik weet dat het niet zo is. En ik ben blij met mn vrienden , want die maken die moeilijke tijden verdraaglijk. En de leuke tijden maken ze geweldig ! Ik heb ook echt geluk met mn vrienden. Kan echt geen betere wensen. En ik ben er God dankbaar voor! Weet eigenlijk niet eens waaraan ik ze heb verdiend , want ik doe soms ook slechte dingen. Laatste tijd doe ik ook niet zoveel moeite meer voor sommige… En met heel veel ben ik uit elkaar gegroeid. Maar vrienden die blijven , zijn de echte. Dat heb ik wel geleerd. Ik weet bij wie ik kan aankloppen als ik het moeilijk heb. Alleen soms wil ik ze gewoon niet met mijn problemen lastig vallen. Eigenlijk moet ik niet eens zoveel zeiken. Want ik heb een goed leven. Ik heb ouders , een huis , genoeg te eten , lieve familie en beste vrienden. Want wil je nog meer? Soms mis ik die liefde wat je alleen van een vriendje kan krijgen wel hoor… Maar dat komt later wel. Ik focus me nu op mijn schoolwerk , mn familie en mn vrienden. En nu op mijn vakantie haha. Weetje met wie je het best kan praten? Met jezelf. In het begin voelt het misschien raar aan , maar er is niemand op de hele wereld die jou beter begrijpt dat jezelf.

Het is een beetje lang, maar we hopen dat jullie het leuk vinden en dat jullie misschien met ons mee kunnen leven! x

Niet alles gelezen, maar de letters werken nogal verwarrend. Ik denk dat het hier beter is om gewoon namen te gebruiken. Succes met schrijven!

Ik denk dat je [VERHAAL] er bij moet zetten in je topicnaam/titel en is nieuw de titel van het verhaal of?

Want toen ik het zag staan vroeg ik me af: is dit een niewe RPG, of een nieuwe verhaal of is dit gewoon een nieuwe member die zich wil voorstellen maar het per ongelijk bij schrijfsels gepost heeft.

Bedankt voor jullie reacties en tips.
We zullen voortaan dan gewoon namen gebruiken.
En dat ‘nieuw’ hoorde niet als titel van dit forum.
Dat was dus een foutje.
We zullen het verbeteren en hopelijk blijven jullie lezen!

Kus de chaungirls.