nieuw

ik heet Lian ik ben 15 jaar. geboortedatum in profiel klopt niet helemaal . als die er staat dan :stuck_out_tongue: maar anders wou die niet registreren. oke nutteloze onzin info. nou. ik zal het maar gelijk vertellen. ik heb een ‘‘handicap’’ en ik zit op een school voor kinderen met een lichamelijke beperking. ik heb spastische Cerebrale parese Diplegie. met een duur woord. maar eigenlijk betekend het gewoon dat er bij mijn geboorte [ik ben 3 maanden te vroeg geboren heel verhaal nouja] zuurstoftekort heb gehad, waardoor mijn benen spastisch zijn geworden, eigenlijk heel men lichaam… maar mn benen het meest, en in de rest van mn lichaam zie en merk je het niet echt. en daar heb ik ook geen last van, ik ben nu in totaal 13 keer onder narcose geweest. voor o.a botox tegen de spasme. en operaties aan benen en oog. ik ben 7 weken geleden hopelijk voor het laatst geopereert. en die operatie is erg goed gegaan zoals het nu lijkt. (: ik krijg zowat elke dag fisiotherapie ervoor nu en 2 keer per week zwemmen op school. vanaf volgende week. verder kan ik gewoon lopen. met spalken. kennen jullie Lucille werner?. nou ik heb hetzelde als haar. alleen zei heeft het erger. verder ben ik blind aan mn rechteroog, zo ben ik geboren dus ik weet niet beter, dat oog daar schaam ik me ook voor. en ik ben geestelijk WEL GEZOND. en tja ik ben gewoon een super normaal meisje :slightly_smiling_face: van 15 ik hou van shoppen en muziek en leuke kleren, en films kijken en ben graag met make up bezig . zo lang verhaal^^ maar goed, en ik ben niet zielig

Byee :grinning:

en nu schaam ik me dood. ;x

je hoeft je echt niet te schamen hoor :wink: hier zijn alleen maar meisjes die iets over mode, make-up en nog een heleboel andere dingen willen weten. Meschien is dit wel een nieuw artikeltje voor de serie: mijn leven met…

Welkom ! :wave:

Het is totaal niet erg dat je gehandicpt bent of niet kunt zien met een oog. Het gaat om hoe je van binnen bent. Iedereen heeft wel wat waar hij of zij zich voor schaamt. Je kan er hier gerust over praten. Veel plezier op girlscene! :grinning:

xx Lauu