♫ Nieuw Zangcontest, (bezig met de 1e opdracht, snel zijn om nog mee te doen x)

Hey,

Alle zangcontesten zijn verlopen. Of er word gewoon niet meer gereageerd in de topics. Of ze zijn al eventjes bezig. Daarom, een nieuw Zangcontest. Zelf zou ik eigelijk ook mee willen doen aan een zangcontest. Ik hou namelijk ook erg veel van zingen. Ik zet ook veel op youtube enzo, en dat word eerlijk gezegt ook best goed bekeken :slightly_smiling_face:. Oke ontopic haha. Ben jij nou ook zoals ik, hou je echt veel van zingen & wil je dat iedereen dit kan horen. Of ben je juist nog een beetje onzeker en wil je eerst de reacties van anderen afwachten?

SCHRIJF JE IN!

Hoe werkt het?
Ik zet de namen hieronder neer, niet in een volgorde van 1, 2, 3, maar gewoon a, b, c, wat niks zegt over rangorde. Er valt gedurende de hele wedstrijd niemand af! Het is de bedoeling het hoogste cijfer te halen per ronde. Wanneer je je nummer niet of niet op tijd inleverd komt er 0 punten te staan. De gene die het hoogste gemiddelde heeft, wint! Er zullen 5 rondes zijn, dus ik tel alle cijfers per deelnemer op en dan delen door 5! Na elke ronde komt er een overzicht van de iedereen van die ronde, en wie het hoogste staat met gemiddelde! Je hebt een week per opdracht, dus het kan bijna niet zijn dat je een week lang geen tijd hebt. Of je beeld bij je filmpje hebt, maakt niet uit. Dit mag je zelf weten. Het is handig als je dit topic in je bladwijzers zet, zodat je nooit te laat bent!

Hoe word je beoordeeld?

1. Zuiverheid (Maximaal 6 punten)
  2. Ritme (Maximaal 4 punten)
  3. Past het nummer bij je stem? (Maximaal 3 punten)
  4. Breng je het nummer goed over? (Maximaal 3 punten)
  5. Uitspraak (Maximaal 4 punten)

In totaal kun je dus 20 punten halen. Het aantal punten word gedeeld door 2.
Ook kun je nog een extra half punt punt halen, door het nummer zelf te spelen op een instrument.

Hoe kun je je filmpje uploaden?
Via tinypic:
1.Kies je bestand
2.Zet op Standard Definition
3.Upload
4.Kopieer de link voor Messagebords
5.Plaats de link hier!

Via Youtube:
1.Upload op youtube
2.Plaats de link hier!

DEELNEMERS:
Het is handig als je dit topic in je bladwijzers zet, zodat je nooit te laat bent!
a. Margot<3
b. Swiftie
c. Nevergiveupx.
d. Jessica
e. danissa
f. kyra
g. CRYSTALFIRE
h. xSaraaai
i. XRBN
j. YOU WANNA KNOW
k. BO
l. Kim
m. Plofkip
n. Serendipity

Zaterdag 11 Mei.
Vanaf vandaag kun je je inschrijven. Dit word gesloten of totdat er 10 deelnemers zijn. Schrijf je dus snel in! De eerste Opdracht komt meteen wanneer de inschrijving word gesloten. Hou dit topic dus goed in de gaten.

Vrijdag 24 Mei - Opdracht Week 1.
Jaa, eindelijk haha. De eerste opdracht. Je kan deze week kiezen uit een aantal liedjes van de top 40 van deze maand. Hier kun je uit kiezen:

Stay - Rihanna
Just give me a reason - P!nk
When I was your man - Bruno Mars
Birds - Anouk

Zelf heb ik ook 1 van deze nummers ingezongen. Namelijk When I was your man, maar dan op mijn eigen manier qua tekst. Dit is de link: http://www.youtube.com/watch?v=vHkjYtCJgpw

Ik vind het heel leuk als je een nummer echt eigen kan maken. Verder kun je je nummer zingen met een karaoke versie, of zelf inspelen. Wanneer je het zelf inspeelt, krijg je bij je eindpunt een half punt erbij.
De inleverdatum is uiterlijk Donderdag 30 Mei om 00:00. Succes!

Upje :wink:

& nog een upje. x

Ik wil wel meedoen, maar btw zondag is het 12 mei :wink:

Inderdaad haha, ik zal het veranderen.
& Je staat bij de deelnemers :slightly_smiling_face:

Wat van jou, heb je een bericht gestuurd dan? Huh ik snap je niet hihi.

Oh nou snap ik je haha. @ StupicFailure

Upje :slightly_smiling_face:

als ik ooit iets fatsoenlijks heb gevonden dat ik kan zingen doe ik mee haha ;p

upje :slightly_smiling_face:

Je staat bij de deelnemers, leuk dat je meedoet :slightly_smiling_face:

Upje

Up

dit is gemeen. maar up haha :dancing_women:

up x

ik doe wel mee, er worden nummers gegeven toch?

ja & je staat er bij.

Jaa, ik wil wel meedoen : )

ik doe mee :slightly_smiling_face:

Ik wil ook wel mee doen… :slightly_smiling_face: