Nieuw, werkend product op de markt om af te vallen!?

Ik was bezig op het internet en kom ineens een video tegen van Dr. Oz, waar het gespreksonderwerp Garcinia Cambogia is. Nieuwe pillen, die gemaakt zijn uit een vrucht die afkomstig is van India waardoor je metabolisme stijgt met 300% (?!) Nu ben ik echt benieuwd of die pillen werken en denk ik er over om ze online te kopen (je kunt ze niet in de drogist kopen, spijtig!) De pillen kosten rond de 40,- dus als ze echt werken vind ik het geen probleem om ze aan te kopen.
Nu mijn vraag is: Heeft er iemand ervaring met dit??

Video: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S_N8kimR6QA

tuurlijk werkt het niet.

er is maar 1 wondermiddel dat werkt, namelijk gezond eten en genoeg sporten.

85% van de reviews zijn anders toch positief hoor?

Wat zegt dr. Oz er zelf over dan?

Hij is er súper positief over… Heb de video nog geplaatst in mijn beginpost hoor haha: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S_N8kimR6QA

al zou het werken, dan kom je gelijk weer het dubbele aan als je er mee stopt. al dat soort vage middeltjes zijn hartstikke slecht voor je lichaam. daarnaast is zo snel afvallen ook heel slecht.

maja, jou geld, jou lichaam, doe wat je niet laten kan.

ik snap alleen niet wat er mis is met gezond eten en wat beweging.

Nee hoor, volgens de feedbacks van de mensen niet… Ik vroeg eigenlijk echt of mensen hier ervaring mee hebben :cold_sweat:
En, ik houd dat nooit lang vol en heb het te druk met werk en school etc. Dus dit zou zeer gemakkelijk zijn, snap je :slight_smile:

Sorry maar 80% van je lichaam is gewoon aan voeding te danken. Dat heeft niets te maken met werk en school, dat kun je gewoon zelf doen. Gebrek aan zelfdiscipline is niet op te lossen door pillen, sorry.

Er is geen een pilletje die je magisch laat afvallen. Al werkt dit pilletje, op wat voor manier dan ook, dan nog zijn die mensen afgevallen omdat zij het nemen van deze pil hebben gecombineerd met gezonder eten en meer sporten. Zo simpel is het. Als je echt wilt afvallen met een blijvend resultaat, ga dan gezonder eten. Plan je maaltijden en tussendoortjes, sla geen maaltijden over, en neem je eten mee naar school en werk zodat je niet wat hoeft te kopen.

En eerlijk gezegd denk ik niet dat er meiden op girlscene zijn die ervaring hebben met pilletjes van 40 dollar (euro?) uit Amerika :stuck_out_tongue:

Als er pillen, shakes of whatever op de markt zou zijn waar mensen écht van afvallen en dit ook serieus blijvend is, waarom zijn er dan nog zoveel mensen met overgewicht?
Echt, complete onzin dit. Tuurlijk is bijna alles positief over dit product, ze willen het verkopen. Maar ga er niet vanuit dat die reviews door echte mensen geschreven zijn, het is allemaal verzonnen.
Daarnaast vind ik het ook gewoon heel ongezond.

Maargoed, jouw geld en jouw keuze!

Geloof me, een strakker lichaam creëer je niet door gewoonweg op je eten te letten, je moet daarbij voldoende sporten waar ik dus geen tijd voor heb. Zelfdiscipline of geen zelfdiscipline, pillen zouden dus wel helpen moeten ze werken :wink:

Ik kon het proberen he :wink:

Ik snap het hele filmpje niet. Ten eerste dacht ik dat lever cellen suiker nIet om kunnen zetten in vet, In ieder gevallijkt me dat stug… Daarbij heeft je lichaam gewoon voeding nodig, en als dat gerekt word door zo’n pil lijkt ,e dat niet echt goed voor je. Maarja zoveel verstand heb ik er ook niet van.

Oké het kan wel omgezet worden in vet…

Als je genoeg beweging krijgt hoef je daarvoor echt niet op een sport te zitten! Je valt meer af door spieren te trainen dan echt fanatiek te sporten want door je spieren te trainen wordt je verbranding hoger en daar heb je echt niet langer dan 15 minuten per dag ofzo voor nodig of 3x per week, alle beetjes helpen.

Het is gewoon te mooi om waar te zijn, een product waar je makkelijk en snel gewicht mee kwijt raakt op een gezonde manier, zonder je lichaam te verwoesten en/of later weer het dubbele aan te komen.

Ik heb er geen ervaring mee, maar zoals vele meiden hier al zeggen, kan ik je verzekeren dat dit grote onzin is… En de positieve reactie’s die erop worden gegeven, is pure marketingreclame!
Bedenk eens als je snel veel geld wilt verdienen ga je kijken naar iets waar je veel geld mee kan verdienen, welk onderwerp speelt veel onder de mensen?
Nou ja, afvallen al jaren, maar toevallig gezond leven + gewicht de laatste tijd meer en meer, met daarnaast de drukte van het werken, gezin etc. Vrouwen zijn gaan werken, maar moeten terwijl ook vaak het huishouden doen, voor de kinderen zorgen, sociale leven, kortom druk druk druk… Vooral vrouwen zijn gevoelig voor dit soort middeltjes… maar het is pure troep!
Het is gewoon psychologie, speel in op die gevoeligheid, gebruik de termen snel en gemakkelijk en je wordt binnen no time stinkend rijk… Kortom pure marketing

Ik raad je aan dat als je wilt afvallen, dat je toch echt gezond gaat eten, met regelmaat en intensief sporten hoeft niet altijd, je kan ook in je pauze een stuk gaan lopen, vaker de fiets nemen etc. Als jij je onderhoud berekend en hier wat onder gaat zitten met je kcal inname, plus kleine aanpassingen in je levenspatroon maakt, kan je al wat afvallen…
Uiteraard bereik je met krachttraining/cardio/yoga wel een strak lichaam, maar om af te vallen is het niet noodzakelijk…

Dan nog even iets anders, tijd voor sporten kan je altijd maken/vinden, sta een uurtje eerder op ga hardlopen, etc. Zolang je het echt wilt, kan het altijd… evt kan je thuis aan de slag gaan (let wel op dat je dan workouts goed uitvoert! En echt weet wat je doet!)

Sterkte ennuh, niet zo snel in de marketing trappen meid :wink:

Ik ben het helemaa eens met de meiden boven mij.

Verder wil ik toevoegen dat een middel wat je metabolisme met 300% versnelt [als het waar is] je lichaam naar de kloten helpt. Heel simpel gezegd, dingen die je metabolisme met zoveel versnellen zorgen ervoor dat het metabolisme ontregelt zodra je stopt waardoor die daarna veel langzamer kan zijn en waardoor je minder gaat verbranden en dubbel zoveel aankomt als wat je verloren bent.

Dit werkt niet, het is gewoon te mooi om waar te zijn. Waarschijnlijk helpt het tijdelijk en is het hele effect weer weg als je stopt (resultaat: weer enorm aankomen), en sowieso helpt het je lichaam flink de vernieling in.

Jammer dat er altijd mensen zijn die denken dat dit soort troep echt werkt.

Ken datniet, maar heb je ooit gehoord van Queen b b-tox tea?
Heb heel veel indrukwekkende voor-en nafoto’s gezien. Iedereen is er ook laaiend enthousiast over. Het 14-dagen pakket is goedkoper dan deze pil van 40 euro. Geloofde eerst echt niet in dit soort dingen maar heb zoveel goede resultaten gezien! Ga het binnenkort ook bestellen. Ze bezorgen wereldwijd, misschien moet je eens op hun instagram of site kijken. :slightly_smiling_face: