Ik heb er geen ervaring mee, maar zoals vele meiden hier al zeggen, kan ik je verzekeren dat dit grote onzin is… En de positieve reactie’s die erop worden gegeven, is pure marketingreclame!
Bedenk eens als je snel veel geld wilt verdienen ga je kijken naar iets waar je veel geld mee kan verdienen, welk onderwerp speelt veel onder de mensen?
Nou ja, afvallen al jaren, maar toevallig gezond leven + gewicht de laatste tijd meer en meer, met daarnaast de drukte van het werken, gezin etc. Vrouwen zijn gaan werken, maar moeten terwijl ook vaak het huishouden doen, voor de kinderen zorgen, sociale leven, kortom druk druk druk… Vooral vrouwen zijn gevoelig voor dit soort middeltjes… maar het is pure troep!
Het is gewoon psychologie, speel in op die gevoeligheid, gebruik de termen snel en gemakkelijk en je wordt binnen no time stinkend rijk… Kortom pure marketing
Ik raad je aan dat als je wilt afvallen, dat je toch echt gezond gaat eten, met regelmaat en intensief sporten hoeft niet altijd, je kan ook in je pauze een stuk gaan lopen, vaker de fiets nemen etc. Als jij je onderhoud berekend en hier wat onder gaat zitten met je kcal inname, plus kleine aanpassingen in je levenspatroon maakt, kan je al wat afvallen…
Uiteraard bereik je met krachttraining/cardio/yoga wel een strak lichaam, maar om af te vallen is het niet noodzakelijk…
Dan nog even iets anders, tijd voor sporten kan je altijd maken/vinden, sta een uurtje eerder op ga hardlopen, etc. Zolang je het echt wilt, kan het altijd… evt kan je thuis aan de slag gaan (let wel op dat je dan workouts goed uitvoert! En echt weet wat je doet!)
Sterkte ennuh, niet zo snel in de marketing trappen meid