Nieuw vriendje, tips voor ''date'' ?

Hallo meiden.
Sinds kort ben ik niet meer single, haha.
Nou laat ik het even kort houden, Ik en mijn vriend zouden graag eens samen uit willen.
Alleen zal ik het zo zeggen; Wij zouden echt niet weten waarnaartoe of wat. We zaten al te overleggen om misschien ergens wat te gaan eten, we mogen ook al bij elkaar slapen, (mocht van mijn en zijn ouders, Alleen heb ik wel eerlijk aangegeven dat ik nog niet verder wil gaan, Accepteerde hij trouwens meteen en zei daarop ook echt zo van: Maakt niet uit, ik wacht wel) of nog wat compleet anders. Maar zitten dan ook allebei niet te wachten op een simpel iets zoals de bios, we willen graag iets doen om met elkaar te communiceren. En niet iets waarbij je amper met elkaar kan praten ofzo.

Zou nu al zo vroeg bij elkaar slapen een optie zijn? ( om eerlijk te zijn ben ik onzeker en ben bang dat hij op mijn lichaam afknapt, ook al heeft hij al gezegd dat hij van me houd om wie ik ben, en dat hij geeft om het innerlijk en uiterlijk. Maar dat dat allebei perfect in orde zat, maar ben alsnog ‘‘bang’’ dat hij afknapt op mij ofzo? )

Of nog wat anders? ik zou het echt niet weten. Als jullie wat ideeen hebben voel je dan vrij om wat te plaatsen.

Alvast bedankt ervoor!

Maar… wat heb je dan daarvoor gedaan? Neem aan dat je wel dingen met hem samen hebt gedaan voor jullie wat kregen.

Maar goed. Paar ideetjes:
Poolen
Bowlen
Uiteten

Uiteraard klopt dit, maar echter niet veel.
Meer van die dingen als samen wandelen of naar het bos

alsnog bedankt voor die ideeen, ik kreeg echt niks bedacht

Bedankt!

samen koken en thuis gewoon een filmpje kijken?

• Ga een wandeling maken en onderweg ergens koffie drinken / lunchen.
  • Uit eten
  • Weekendje weg
  • Dagje winkelen
  • Naar een pretpark
  • Zwemmen

Trouwens, jij bent 13? En je mag al bij hem slapen, eh oke. En je had kort geleden nog een ander vriendje dat vreemd was gegaan en blabla. En nu met je nieuwe ‘vriend’ wil je uitgaan en geen ‘standaard dingen’. Come on, je bent 13 :’).

Ik zou naar de film gaan want dat is altijd safe :wink:

Precies wat ik ook dacht. Maar ze heeft ook een keer gezegd dat ze al op kamers woont.

Nou zeg. Sorry dat ik mijn ex al ben vergeten, en nu iemand anders heb.

En misschien miscommunicatie maar ik woon inderdaad niet thuis ivm mijn verleden.

Alleen al dat je 13 bent en over ‘je ex’ praat is tenenkrommend.

Ben je nu wel of niet 13? Maar dat is niet je probleem dus:

Bowlen
Poolen
Bordspelletjes
's Avonds zwemmen
Samen koken
Kanoën
Een dagje welness
maar je kunt ook gewoon thuisblijven en spelletjes doen, etc. zoals je in films altijd ziet met kaarslicht en zo.

Als je op jezelf woont, kun je ervoor kiezen samen te koken en diner voor 2 te maken. Film op de bank met kaarslicht. Of een spelletje waarbij je ook kunt kletsen.

Ik denk niet dat ze op haar 13 al op zichzelf woont :stuck_out_tongue:

^Dat is eerder al aangegeven

^Daarom ook dat ik je reactie niet zo begreep :slightly_smiling_face: