Nieuw tv-programma voor BNN

Hey,

Samen met mijn mede-studenten van de opleiding Communicatie hebben wij als opdracht van school gekregen om een nieuw crossmediaal tv-programma te bedenken.

Crossmediaal wil zeggen dat je meerdere media inzet voor hetzelfde programma. Denk hierbij aan tv, een tijdschrift voor achtergrondinformatie, het internet → twitter en facebook aanmaken, en een radioprogramma. The voice is hiervan een heel goed voorbeeld!

Daarnaast willen we het graag crossmediaal maken door interactiviteit met onze kijkers, denk hierbij aan wie is de mol, zij hebben een app en een internetsite waarbij mensen kunnen stemmen op de mol die zij verdenken. Hierdoor worden de kijkers meer bij het programma betrokken.

De opdrachtgever is BNN, hierbij moeten we rekening houden met de doelgroep van BNN (jonge mensen) en heeft BNN vrijwel altijd heftige programma’s met humor. Dit moet dus ook in het programme terugkomen.

Omdat jullie onze doelgroep zijn, denken we dat jullie ons een heel eind op weg kunnen helpen! Dus wat missen jullie nog op de televisie en zien jullie graag terug bij BNN?

Hoop dat jullie ons in de goede richting kunnen helpen!

De slechtste chauffeur van Nederland voor ik echt meesterlijk :’].

Maar ik ben niet zo creatief ingesteld; upje

een programma waarmee je bijv. 2 weken met 50 euro moet leven op straat?
maar zoiets hebben ze geloof ik ook al gehad.