Nieuw topic openen

Helleu,

Als ik in een topic kom via Google (want de girlscene zoekmethode vind ik irritant) dan kom ik dus in het topic wat ik zoek, alleen dan krijg je dit bij het vakje waar je wilt antwoorden:

Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Als ik dan vervolgens een nieuw toic open, komt er allemaal gezeur van; dit topic bestaat al hoor (link) en Leer zoeken ofzo (link). Maar je mág toch gewoon een nieuw topic maken - dat staat dus in dat rode/dikgedrukte berichtje. Bovendien vind ik het ook fijner om een nieuw topic te maken omdat ik er dan een overzichtelijke beginpost van kan maken xD

Alvast bedankt.

Tsja, ik weet het niet. Het ene moment wordt het wel goedgekeurd, het andere moment niet. Misschien ligt het er ook aan hoelang dat vorige topic al was, als er maar een paar pagina’s waren wordt het misschien eerder goedgekeurd dan dat er al 50 pagina’s waren. Laatst heb ik een nieuw Downton Abbey topic gemaakt omdat het vorige dood was en er maar een paar pagina’s waren, dat was prima…

Je mag natuurlijk een nieuw topic aanmaken, maar “overwegen” is erover nadenken, dus niet dat voor ieder topic waar 120 dagen niet is gereageerd een nieuw topic gemaakt hoeft te worden.

^ Er was maar een pagina van het topic waar ik zelf graag een nieuwe van zou willen maken. Ik ga het gewoon proberen :’)

Dan zou ik het maar gewoon doen, kan best!

Als er een topic wordt aangemaakt wat al bestaat of welke vraag ergens anders beantwoord kan worden (zoals “waar koop ik deze trui?” - dat hoort in het ik-zoek-topic) wordt de TS inderdaad doorverwezen naar het al bestaande topic. Ik probeer bij het sluiten van een nieuw topic in zo’n geval de link te geven van het al bestaande topic.
Want het kan best zijn dat iemand liever een nieuw topic wilt, maar als er al zo’n topic bestaat is het overzichtelijker om het daarin te houden. Hoe meer topics op het forum, hoe langzamer het allemaal gaat werken. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling :slightly_smiling_face:

Hoii, ik had even iets anders over een topic openen. Ik heb me pas net aan gemeld voor girlscene. Ik weet alleen niet hoe ik zelf een eigen topic kan openen :cold_sweat: Kan iemand mij alsjeblieft helpen:

Bij elk board (dus bijvoorbeeld ‘Over Girlscene’ of ‘Beauty, Health & Hair’) bovenaan de lijst met topics staat rechtsboven een knop in het roze met ‘nieuw topic openen’. De rest wijst zich vanzelf!

we hebben een board voor liefde, dus daar mag iedereen een topic maken over hun liefdesprobleem. Elk probleem is ook weer heel anders, dus om dat allemaal in 1 topic te stoppen is gewoon niet realistisch