Nieuw taillerokjes tot boven de knie

Ik heb in totaal zes rokjes gekocht, alleen ik draag ze toch minder dan verwacht. Ik heb er vijf in Portugal gekocht, bij de Lefties en één bij de H&M hier in Nederland, die van de H&M heeft een zwarte elastieken band.

Dit rokje is nog geen 5 keer gedragen, het kaartje zit er nog in en is maat S.

Dit is een detail foto, dan kan je de print van dichtbij zien.

Dit rokje is net iets anders dan die andere, ik vind de kleur heel mooi maar heb hem ook niet vaker dan 3 keer gedragen. Het is maat S en het kaartje zit er nog in.

Ook weer eentje van dichtbij:

Deze heb ik toch het meeste gedragen, maar ook niet veel. hij ziet er nog goed uit maar het kaartje heb ik er wel uitgeknipt, je ziet er niks meer van. het rokje is net als de anderen maat S maar de opdruk is nog weer anders.

Van dichtbij:

Dit is dezelfde als de zwarte alleen dan in het wit. Hier is het kaartje ook uitgeknipt alleen zie je nog wel de twee kleine uiteinden van het kaartje, ze kriebelen niet in je onderrug als je hem draagt. Ook deze is maat S.

En ook deze van dichtbij:

De laatste uit Portugal heeft weer net een iets ander printje dan de andere vier, het is maat S en het label zit er nog in. Volgens mij heb ik hem Maximaal 1 keer gedragen, zeker niet vaker.

Van dichtbij:

De laatste heb ik wel in Nederland gekocht, bij de H&M in Enschede. Maat 36, hij heeft een hoge tailleband van elastiek en is vanachter dichtgestikt. De labels zitten er nog in en hij niet niet heel vaak gedragen.

En van dichtbij:

Ik hoop dat jullie de rokjes leuk vinden. Als je ze leuk vind en ze wel over zou willen nemen mag je bieden vanaf €5,- je mag je op komen halen of ik verzend ze, de verzend kosten zijn voor de koper.

Groetjes Carmen

Leuk, succes met je verkoop!

Succes!

mooi!