Nieuw Syoss Styling

Weer iets nieuws gevonden!

Syoss hairstyling

met o.a; mousses, haarsprays, gel, heat protector etc.
en bij DA kosten 2 producten van Syoss 6 euro.

of het werkt ik weet het niet. Het ziet er wel professioneel uit.

Wat denken jullie?

er is ook nog haarverf van syoss gekomen, maar dan weer bij kruidvat.
=’]

Ik heb mousse gekocht vorige week, en wat een troep zeg?
Mn haar werd er keihard en heel droog van.

Dat terwijl ik echt zweer bij syoss shampoo, maskers en conditioner.

de shampoo is wel goed iig
heb wel eens een fles gehad :slightly_smiling_face:

Die shampoo en conditioner zijn echt ge-wel-dig voor mij. Heb nou laatst ook een haarmasker ervan gehaald en me haar is nog nooit zo zacht geweest haha.
Nou zag ik in het kruidvat krantje idd die haarverf misschien ga ik die volgende keer wel proberen als ik mijn haar weer moet verven.

kheb ook slechte dingen gehoord over het merk zelf. geen idee of die andere producten ook werken…

Die shampoo’s zijn echt liefde! Ken de styling producten niet.

ik vind het ook super fijn, en het ruikt lekker.
Ik heb ook een spray tegen klitten die extra glans geeft, die is ook wel fijn

Bij de kruidvatr hier verkopen ze alleen nog maar de shampoos en 1 soort spray. Ga het wel is proberen.

die spray ruikt zoooooo GODDEELIJK!!! de andere dingen heb ik niet geprobeerd xD but the spray is my favorite! ^^

Ik zag inderdaad ook de haarverf staan, ik ben eigenlijk wel benieuwd.
De shampoos heb ik eigenlijk ook nog niet gebruikt, maar omdat ik zoveel positieve reacties lees word ik wel benieuwd. Is het ook geschikt voor geverfd haar? :slight_smile:

Slecht merk vind ik het. Ik heb de shampoo voor gekleurd haar een keer gehaald. Dezelfde avond begon het al een beetje te jeuken. En de volgende dag zag ik dat ik enorme vlokken in mn haar had :S Hij droogt je hoofdhuid blijkbaar enorm uit. Ik hou het maar bij Elvive.

Woh dat is vreemd zeg. Ik gebruik nu ook Elvive, deze serie vind ik echt heerlijk voor mijn haar :3

http://www.bellezza.it/donne/cor/dcorimg/elvive.jpg

Dan heb je gewoon een allergische reactie of iets dergelijks gehad, want ik gebruik ook die shampoo en heb nergens last van.

Wij hebben sinds vandaag in de Kruidvat de haarverf. Was afgeprijsd voor 4,50, en ga straks proberen om mijn donkerbruine haar mahonie te verven. (Volgens de verpakking zelfs geschikt voor zwart haar!)

Toch handig, bij de Kruidvat werken haha.

Die shampoo&conditioner is voor mijn haar echt bagger. Mijn haar ging er echt enorm van pluizen. Terwijl die shine spray wel heel fijn was.

Using the same.

Die Syoss lijkt me btw wel een fijn merk

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg4964769#msg4964769 date=1268246395]
Wij hebben sinds vandaag in de Kruidvat de haarverf. Was afgeprijsd voor 4,50, en ga straks proberen om mijn donkerbruine haar mahonie te verven. (Volgens de verpakking zelfs geschikt voor zwart haar!)

Toch handig, bij de Kruidvat werken haha.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/q
uote]

Voor zwart haar??
want ik wil me haar ietsjes lichter hebben!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=CTFO link=topic=148183.msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg4964769#msg4964769 date=1268246395]#msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg4964769#msg4964769 date=1268246395] date=1268246395]#msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg4964769#msg4964769 date=1268246395]#msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg4964769#msg4964769 date=1268246395] date=1268246395] date=1268251792]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~[quote author=CTFO link=topic=148183.msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg4964769#msg4964769 date=1268246395]#msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg4964769#msg4964769 date=1268246395] date=1268246395]#msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg[quote author=Blushflush link=topic=148183.msg4964769#msg4964769 date=1268246395]#msg

Ja klopt, voor zwart haar. Normaal staan er van die voorbeelden op, zo van: Van blond naar mahonie wordt mahonie, van lichtbruin naar mahonie wordt mahonie, van middenbruin naar mahonie wordt mahonie, en donkerder wordt dan afgeraden omdat het resultaat dan te donker wordt. Maar hierop stond dus: Van zwart naar mahonie wordt mahonie XD

Maar het zit er nu in, over 5 min. ga ik douchen en het eruit spoelen. Dus dan ga ik kijken of mijn haar ook daadwerkelijk mahonie is, want meestal pakken die kleuren nooit echt op mijn donkerbruine haar :frowning_face:

Nooh, ik was er net en ben weer vergeten te kijken of wij het nou eindelijk hadden.
Maarja, ik ben benieuwd naar t resultaat, ik wil mn haar weer mn eigen kleur want heb nu behoorlijke uitgroei.