Nieuw op girlscene... Help!

Hoi ladies!

Mijn naam is Lotte (20 jaar) en ik ben sinds een paar dagen lid van Girlscene omdat ik een vraag had die ik nergens anders kwijt kon haha. Nu heb ik een beetje rond zitten neuzen en dit lijkt me een erg leuke en gezellig website! Kan iemand me een beetje uitleggen wat de bedoeling is? Ik dacht namelijk eerst dat je alleen op een forum kon schrijven, maar zie nu ook dat je een blog kan maken (?) en vrienden kan toevoegen? Wat doen jullie allemaal op deze site?

Kusjes

http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/alles-wat-je-moet-weten-het-forum-ook-voor-vragen-lees-beginpost-248737.0.html

Hier zou je alles moeten kunnen vinden :slightly_smiling_face:
En welkom!

Wat ik zelf vooral doe is op mensen reageren die een vraag of probleem hebben of als ik zelf iets heb kan ik ook die vraag stellen. Welkom! :slightly_smiling_face:

Welkom! :grinning:

Bedankt!

Girlscene.nl is eigenlijk een website alleen voor meiden zo’n beetje brugklassers tot aan jong-volwassenen. Elke dag komt er een nieuw artikel online over een bepaald onderwerp (school,lifestyle,beauty etc.) en daaronder kan je een reactie plaatsen. Ook kun je oude artikels teruglezen.

Maar daarnaast is er idd nog een forum,deze dus. Hier openen mensen nieuwe topics met vragen of problemen en die zijn dan ook weer opgedeeld in categorieen. Ikzelf reageer het meeste op andere mensen en als ik zelf een probleem heb open ik een nieuw topic. Verder kun je op iemands profiel kijken en als ze je een leuk persoon lijkt verstuur je een vriendschapsverzoek en die kan ze dan accepteren. Daarnaast kan je iemand ook ‘noten’ (berichtje sturen) en een gesprek voeren.

Ik denk dat dat het zo’n beetje is? Welkom trouwens! :upside_down_face: