Nieuw nummer, aan wie wel en niet geven?

Dat vraag ik me dus echt af. Ik krijg binnenkort een nieuw abonnement met nieuw nummer en vraag me écht wie ik van mijn ex-crushes of exen zo’n berichtje moet sturen met dat ik een nieuw nummer heb. Sommige zie ik nog steeds wel zitten, of met sommige ben ik vrienden gebleven, en van sommige wil ik gewoon zo graag dat ze me goede nummer hebben. Opzich, als ze contact met je willen, doen ze dat toch wel en anders via facebook ofzo. Maar wat zijn jullie ervaringen hiermee, hoe hebben jullie dat gedaan, wie wel en wie niet en wat zijn er voor subtiele mogelijkheden?

Ik heb bijvoorbeeld dit weekend een jongen leren kennen en daar ook mee gezoend en nummers uitgewisseld, maar na één whats’app gesprek die nacht heb ik hem ook niet meer gesproken. Moet ik bijvoorbeeld zo’n jongen me nieuwe nummer geven?

Ik ga btw niet mijn nummer in mijn status zetten, is niet slim in mijn situatie, lang verhaal.

Maar goed, tips? :cold_sweat:

Je geeft je nieuwe nummer aan wie jij je nieuwe nummer wilt geven … Zo moeilijk is het niet.

Als je niet kunt kiezen, stuur je iedereen een bericht.

Hmm ja zo’n massabericht is indd ook wel een goede optie.

Je HOEFT niemand je nieuwe nummer te geven. Alleen aan wie jij het wilt. Ik zou persoonlijk mn nummer niet aan exen en/of scharrels geven, maar dat ben ik.

Ja ik zou dat zelf ook als advies geven, maar nu zit ik toch te twijfelen en t voelt niet helemaal goed om ze niet me nieuwe nummer te geven… sommige dan

Aan degene bij wie het niet goed voelt, zou ik het niet doen. Dan heb je nu juist de mogelijkheid om ‘opnieuw’ te beginnen.