Hoi meisjes!
Ik heb dit jurkje al een hele tijd in mijn kast hangen, hij was voor eindexamengala vorig jaar maar toen heb ik uiteindelijk toch een ander jurkje aangetrokken, en ik heb m sindsdien nooit meer aangehad want hij is me een beetje te groot geworden en dat vind ik zonde. Dus ik hoop er nu iemand anders blij mee te kunnen maken!
Het is een jurkje van Nelly.com, van het merk Oneness. Op het kaartje staat dat de kleur beige is maar ik vind m zelf eerder een beetje zachtgeel (zoals kleine kuikentjes haha). Het is een sequin dress en de lovertjes zitten er op een aparte manier opgenaaid, wat een heel leuk effect geeft. De jurk heeft een onderjurkje waardoor hij niet doorschijnt, hij heeft een v-hals en kleine pofmouwtjes. Het is een maat M, maar persoonlijk vind ik dat ie met een S ook wel kan. Ik heb er even een aanfoto van gemaakt dan kun je het zelf beter beoordelen!
Qua verzenden denk ik dat hij net door de brievenbus zal passen, maar zeker weten doe ik het niet, dus als iemand echt interesse heeft dan ga ik dat navragen bij het postkantoor. Maar het is eigenlijk het meest handig als je hem zou kunnen ophalen, dit kan in regio Utrecht of Haarlem (overleg waar en wanneer). Ik ben dus wel bereid te verzenden, maar bij verzending zijn de verzendkosten voor jou en ben ik ook niet verantwoordelijk voor de fouten van de post!
Foto:
Detailfoto van de sequins:
Aanfoto van het jurkje:
BIEDEN!
Als ik heel eerlijk ben weet ik eigenlijk de nieuwprijs van het jurkje niet meer, het zal denk ik rond de 40-50 euro zijn geweest? Zoveel hoef ik er uiteraard niet voor, dus ik stel voor dat jullie gewoon bieden! (maar doe wel een redelijk bod graag)
Voor vragen mag je me altijd een berichtje sturen!
Voor de meiden die liever via marktplaats bieden, daar staat hij ook op: http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/jurken/m810198294-nieuw-met-kaartjes-sequin-dress-van-nelly.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&orderSource=SYI