nieuw: maxfactor second skin foundation

Heeft een van jullie de nieuwe foundation van maxfactor: second skin, al geprobeerd? Ik ben erg benieuwd en weet nog niet of ik m moet kopen…

Dit beloven ze in ieder geval:
[Ben je een echte foundationfan, maar wil je niet dat iemand ziet dat je foundation draagt? Met de nieuwe Second Skin creëer je een vlekkeloze finish die vrijwel onzichtbaar is, zelfs voor professionele visagisten. De formule met multi getinte pigmenten versmelt perfect met je huid en laat geen lijnen of andere sporen achter. Zelfs van dichtbij ziet je huid er perfect egaal en volkomen natuurlijk uit. Second Skin vormt een ideale basis voor een perfecte en natuurlijke look. Gebruik Mastertouch Concealer voor een vlekkeloze finish en breng vervolgens Masterpiece Mascara aan voor een sprekende oogopslag. Wil je er lekker gebruind uitzien? Probeer dan eens Natural Minerals Bronzer.
/i]

Bij het kruidvat kost tie deze week 13,99 euro.

weten jullie anders nog een goede foundation?
ik heb wel veel eisen hooor:

• lichte kleur
  • geen ‘masker’ effect
  • goed dekkend
  • moet lang blijven zitten
  • makkelijk aan te brengen
  • liefst waar veel in zit

ik hoop dat iemand me kan helpen??
alvast heel erg bedankt!!

XX

jaa dat vroeg ik me ook al af !
heb nu een van l’oreal paris , true match
alleen die is niet echt mooi ofzo want heb soms in de t-zone beetje kleine pukkeltjes enzo

Hier een review :slightly_smiling_face:
http://www.youtube.com/watch?v=b9vUvcpu4RY

zo ziet die eruit:

http://i862.photobucket.com/albums/ab183/negerzoennn/maxf.jpg

wel mooi flesje

k wil ook wel weten of ie goed werkt

geen idee (:
wil ik ook wel weten!

Ik ga die denk ik ook kopen… alleen is de lichtste kleur écht licht? daar ben ik benieuwd naar

upje…

Ik heb hem, maar vindt dattie érg oranje is zoals je op het plaatje ook al kunt zien. Ik krijg er heel veel vlekken mee, maar breng het wel zonder foundation kwast aan. Ben zelf licht getint en bij mij is 'ie dus juist heel nep!

nog meer ervaringen…

nou weetje wat ik altijd best wel vind, dat ze veel beloven wat het allemaal doet, maar meestal is het niet zo. dat is trouwens altijd met alles hoor en ik weet dat je dat zelf ook wel kan bedenken. maar buiten dat lijkt die me verder wel goed en mooi!

ik heb niet deze foundation maar die van de etos, de versie voor de droge huid. en deze past echt heel goed bij mijn bleke huidje. hij is niet zo heel erg dekkend maar je ziet toch wel verschil. zolang je 'm niet dik opsmeert (noujaa dat moet je bij elke foundation geloof ik niet doen) zie je het echt niet dat je foundation op hebt!

Ik heb True Match van L’oréal Paris, de lichtste tint.
Die past zich aan aan de kleur van je huid en dekt geweldig (:
En heeft geen masker-effect. Ook blijft 'ie bij zitten als ik door de regen moet enzo. And no vlekken! :roll_eyes:
Ik krijg er trouwens ook pukkeltjes van op m’n voorhoofd!
Weet iemand wat daarvan de oorzaak is?

Ik heb 'm en vind het ook echt een geweldige foundation! Je krijgt echt geen masker-effect [mits je de goede kleur hebt, ik dacht 6 verschillende] terwijl hij heel goed dekt. Bij mij blijft 'ie heel de dag zitten, ook in de regen, terwijl foundation er bij mij meestal heel snel af is door mijn vette huid. Als je meer wilt weten note me dan maar =)

Volgens mij raken dan gewoon die talgkliertjes verstopt, waardoor je puistjes/uitslag kunt krijgen.

Ik wou hem vandaag gaan kopen, alleen hij is er niet in mijn kleur. Ik heb een hele lichte huid, en de lichtste kleur is té donker voor mij. Jammer genoeg, hij lijkt mij heeeeel erg fijn.

Klinkt goed zeg, die review!