nieuw luchtje

haai, ik ben op zoek naar een nieuw luchtje, maar toen ik in de stad ging kijken, was er niks lekkers :frowning_face: ik hou van iets fris, dat niet al te zoet is. wat raden jullie me aan?, en welk luchtje gebruik jij?

Beter ga je dan even naar een winkel lijkt mij

ben ik al geweest, maar ik vind niks wat ik lekker vind
p.s er staat toch al dat ik niks kan vinden?

Er staat dat je niks kan vinden, niet dat je al naar de winkels ben geweest.
Nja sorry heb het dan verkeerd begrepen :p.

Ontopic: Zelf vind ik Gabriela Sabatini erg lekker

Ik hou vooral in de zomer van de wat “Frissere” luchtjes:

DNKY Apple (Groene)
Replay (De rode)
Ed Hardy Love & Luck (De roze en de witte)
Die van die Haiku girls (Die met die rare poppetjes maar die vind ik persoonlijk een net nietje)

En dit klinkt misschien raar, maar Bourjois heeft een deo die super zoet maar heerlijk fris ruikt. Maar hij is best sterk dus je ruikt hem beter dan je parfum.
(Groene fles)

En veder heeft de body shop heel veel vooral zoete geurtjes voor een best betaalbare prijs.

oke, dankje :grinning:

DKNY Love from New York? Ik heb m nog niet in de winkel geroken maar hij ziet er iig leuk uit!

En een zoete/frisse die ik zelf heb ik StyleSummer van Jil Sander, alleen was dit een limited edition dus die is niet meer te koop.

Replay for her is ook lekker, heb ik ook en Scarlett van Cacharel is ook fris en zoet.
Even kijken wat ik hier nog meer heb staan…
Funny van Moschino, en die blauwe Ralph Lauren, Amor Amor van Cacharel, allemaal lekker fris, zoet of allebei.

Succes!

Chopard - Wish

Frit, maar niet te zoet
Duidelijk aanwezig maar niet te zwaar

femme van hugo boss! of amor amor van cacharel, maar die is wel zoet :slightly_smiling_face:

calvin klein - summer.

Amor Amor is echt niet fris :grin:

Die van DKNY zijn inderdaad licht, of geuren van Puma.

ik heb acqua van missoni, die is heel fris en niet echt zoet ofzo.

Coco chanel moidemoiselle is heel fris en zacht vind ik… Mja ik weet niet hoe duur je wilt?
Uhmm… ik denk dat je beste ff aan verkopen kunt vragen!:wink:

/

cool water (game) - davidoff(denk ik) vind ik zalig!

weet niet hoeveel je te besteden hebt, maar als dat niet zoveel is kan je even naar de bodyshop gaan. Daar hebben ze wel frisse, niet al te zware luchtjes voor rond de 15 euro :slightly_smiling_face:
ik heb daarvan zelf Aqua Lily, Love etc, Neroli Yasmin en lychee&blossom eau de toilette

Bij de Action hebben ze ook wel lekkere geurtjes! :open_mouth: Ik weet niet of ze lang blijven hangen maar je kan het proberen want ze zijn niet eens zo duur (gister nog een paar lekkere gezien onder de 2,-)

Chloé - Chloé, vind ik wel lekker fris is een beetje zeepgeurtje :slight_smile:

waterlove by mexx

DKNY Be Delicious