Nieuw! Kleding, leren broek, H&M, Zara, Bershka en meer! te koop

WELKOM OP MIJN VERKOOP/RUIL TOPIC!

Om misverstanden te voorkomen:
-Verzendkosten zijn voor de koper. Als het door de brievenbus past, zal ik dat altijd proberen om zo verzendkosten te besparen!
-Ik ben niet aansprakelijk voor fouten van PostNL of andere postbedrijven.
-Alles verkeert in goede staat, zo niet dan staat het vermeld!

#1 Leren look Leather look broek zwart maat 38 (M)

#2 Zwarte short kort broekje maat 38 (M) Kan ook voor een kleine maar 40 eventueel

#3 Paarste/ Bordeaux rode blazer met super leuke onderkant en opvallende binnen voering (zie foto) maat S of M (36/38)

VERKOCHT! #4 Paars verst/trui maat 38 (M) Van WinckWoman

VERKOCHT! #5 Grijs flueel jurkje met lange mouwen maat 38 (M)

#6 Rood strapless uitgaans peplum jurkje maat 36 / 38 (S/M)

#7Satijnen cocktail jurkje strapless rood/roze maat 36 / 38 (S/M)

#8 - gekocht op Nelly Flueel jurkje donkerblauwe gloed met kruis bandjes op rug maat 38 / 40 (M/L)

#9Heerlijk stretchy jurkje van Pull & Bear met peplum roezeltjes - diepe ronde rug maat 34/36/38 (XS/S/M)

#10Groen jurkje van H&M kan zowel aan voor of achterkant gedragen worden maat 36 / 38 (S/M)

http://media-cache-cd0.pinimg.com/originals/6c/f8/19/6cf8196a5f54a3fd6e4a9b798317f892.jpg

#11 Leuk zwart wit jurkje maat M (of kleine L)

#12 Grijs winter jurkje leuk met legging en laarzen maat M of L

#13 Oud roze / paars luchtig jurkje

Ruil je nummer 9? :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/update-308-kleding-xss-hm-asos-primark-zara-ook-ruilen-aanfotos-308966.0.html

Heb je een aanfoto van 13? Note me

ruil je 1?

Hoi hoi, zie op dit moment helaas niet iets in je topic. Sorry! Ik wil het jurkje best aan je verkopen :wink: Hiervoor mag je een bod doen. X

wil je 6 ruilen?

up!

Jasje ruilen tegen jouw nr 1? :slightly_smiling_face:

upje

hey! je hebt echt super leuke jurkjes ertussen staan, maar helaas ruil ik echt niet… ik heb momenteel te weinig geld, dus ik wil echt alleen verkopen! heb je nog interesse? X

upje

up

nog eens een upje!

Ah ik vind nummer twee echt superleuk maar ik heb maat 34 : ( Beschouw dit maar als een upje! :upside_down_face:

Tnxx!

upupup

up!

Hoeveel vraag je voor 4 en 5?

Hoeveel vraag je voor de leren broek?

ruil je nummer 3?