nieuw kind in m'n klas

er komt een nieuw meisje in mijn klas.
maar dat is iemand waar ik heel veel ruzie mee heb gehad.
ik zie er heel erg tegen op om nu naar school te gaan
wat moet ik doen?

geen aandacht aan schenken.

dubbele post

~[quote author=PumpkinxHead link=topic=229025.msg11129442#msg11129442 date=1331132580]
[…]

2 jaar lang? :S

Ze komt in je klas, daar kan je niks meer tegen doen.
Je kan er het beste van maken en desnoods het goed maken?
Ik weet niet waarom jullie ruzie hebben, maar ik zal in geen enkel geval de klas tegen haar op proberen te zetten. Aan het eind van het verhaal zullen ze tegen jou zijn.

ja je kan 2 dingen doen, OF goed maken OF geen aandacht aan schenken.
want je zegt net zelf dat je er ruzie mee hebt of hebt gehad.

Probeer haar gewoon zoveel mogelijk te negeren, als je in de klas weer ruzie met haar gaat maken wordt school alleen maar minder leuk. Als zij wel lullig tegen jou doet kun je gewoon iets zeggen van ‘ik heb geen zin meer in dit kinderachtige gedoe’, en dan laat je haar maar gewoon haar gang gaan. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze heel erg veranderd is, misschien maak je je wel druk om niks (:

ik zal er wel het beste van proberen te maken :frowning_face:

argh, dat had ik ook. Maar ik heb geen ruzie met dat meisje, ze is de beste vriendin van het meisje waar ik altijd naast zat, nu heb ik niemand meer dus…

Je kan niet met de hele wereld door 1 deur. Dus 1 meisje kan je toch wel aan? Gewoon negeren. Met een beetje geluk doet zij ook alsof haar neus bloedt.

Het beste ervan maken, haar niet compleet negeren maar wel ontwijken.
En wie weet zijn jullie beide okee genoeg en laat je de tijd van vroeger achter jullie.

Met een schone lei beginnen.