Nieuw kapsel

Ik zat er laatst over na te denken om mn haren tot iets over mijn schouders te laten knippen en het dan elke dag voor school even te stijlen. Omdat mijn haar zo dik en lang is en ook veel krullen heeft, duurt het soms wel anderhalf uur om het te stijlen. Eigenlijk sowieso wel een uur, wil ik het helemaal stijl hebben. Dat ben ik echt zat. Elke keer als ik onder de douche vandaan kom moet ik mn haren föhnen en daarna weer stijlen. Daar ben ik echt súper veel tijd mee kwijt. Maar nu weet ik niet, of een soort van lange boblijn mij dus zeg maar zou staan en of dat wel mogelijk is met zulk haar als ik heb.

Kort samengevat heb ik dus dit haar;

• krullend
  • lang
  • dik
  • soms pluizig
  • bruin

Ik wil nu dit haar;

• elke dag stijlen, daar ben ik dan ook niet zo lang mee bezig omdat het zo kort is
  • tot m’n schouders
  • een lok naar rechts

http://94.100.118.50/571800001-571850000/571834801-571834900/571834858_5_wY4g.jpeg

Wat denken jullie. doen of niet doen?

‘Lok naar rechts’.

Niet echt duidelijk als je hoofd er niet eens volledig op staat.

Ik vind je haar mooi hoe het nu is, maar dat is mijn mening, en elke dag stylen kost veel tijd/is ongezond.

Ik denk dat jee dat wel heel leuk zal staan,

Tip;; maar als je elke dag stijld is dat wel slecht/ongezond voor je haar :wink:

Kusjee :couplekiss_man_woman:

Ik denk dat het erg leuk zal staan maar ik denk dat je je wel moet afvragen of je tijd hebt om het elke dag te stijlen. Bovendien is het wel erg slecht voor je haar om het elke dag te stijlen, zeker wanneer je dik haar hebt dat langdurig moet worden blootgesteld aan hitte voordat het stijl is.

denk dt het je wel leuk staat
maar waarom doe je geen douch muts op als je gaat douche ??
je wast toch niet elke dag je haren ??
en bij mij blijft het dn wel zitten als ik het in een muts doe …
en ik heb echt een BOS krullen

Je ziet dat je het vaak stijlt aan je haar.

Ja klopt, jullie hebben gelijk. Het is inderdaad slecht voor je haar. Maar er bestaat heel fijn spul, iets van hairprotection heet het geloof ik. Dat is tegen de schade van stijlen en dat zorgt er ook voor dat het niet gaat pluizen. Ik ben opzich best tevreden met m’n haren nu, alleen ik wil een keer wat heel anders, hihi.

Miss kun je beter je haar ook in laagjes laten knippen
dan wordt het in iedere geval wel dunner. :wink:

Uhu, klopt. ik heb het een half jaar ofzo geleden ook in laagjes laten knippen maar die zijn er nu weer uitgegroeid. of tenminste, het verschil is te klein. maar ik zit echt te twijfelen of ik ze nou zo moet knippen als ik hierboven al zei. heeft iemand er nog een mening ofzo over? hihi.

zal je leuk staan alleen is het wel super slecht voor je haar dus ik zal het niet doen

Ik zou het dan liever straighten. Iedere dag stijlen is echt ongelooflijk slecht voor je haar, zoals je zelf denk ik al weet. Echt doodzonde!

elke dag stijlen is echt superslecht voor je haar…
en die protection is alleen maar een bescherming, het betekend dus neit dat het helemaal geen kwaad meer kan…
en het helpt ook niet zo goed meer als je het serieus elke dag doet… (denk ik)

ik denk dat kort je ook wel leuk staat!
maar, wat is er mis met krullen?

dan is je haar binnen de korste keren veranderd in een bos stro!
je kunt het beter laten stijlen bij de kammer, zodat het altijd zo blijft tot je haar weer helemaal bij is gegroeid

kapper, oops!

Hm ja dat klopt. Maar als ik het zeg maar permanent ofzo laat stijlen, hoe duur is dat en hoe gaat dat dan verder in z’n werk? Heeft iemand daar hier verstand van ofzo? Bedankt voor jullie hulp iedereen!

Er is niks mis met krullen, ik vind krullen opzich ook wel leuk. maar ik heb slag én krullen, en dat is best wel irritant. Het pluist ook enorm. Als ik in de regen naar school moet fietsen, heb ik echt het probleem dat het een grote bos pluis is als ik op school aan kom. Een cappuchon opdoen helpt ook niet zo goed, want die waait vaak af als er wind staat.

oh, zo
dan snap ik het wel (:
ik heb zelf ook krullen, en ik vind het ook irritant als het pluist en regent enzo
ik gebruik nu anti pluis spul, volgens mij van andrélon ik weet even niet hoe die heet… maar op zich werkt het wel (A)

bij mijn kapper is permanent stijlen iets van 40 euro…
ik weet niet of dat slecht is voor je haar, zou je dan even moeten vragen aan je kapper (: