Ha meiden,
ik ben van plan deze week naar de kapper te gaan en wil graag een nieuw kapsel. Vind mn haar nu wat te standaard, had hiervoor een tijdje een schuine lok/pony.
Wat denken jullie, zou het me staan?
xx
Ha meiden,
ik ben van plan deze week naar de kapper te gaan en wil graag een nieuw kapsel. Vind mn haar nu wat te standaard, had hiervoor een tijdje een schuine lok/pony.
Wat denken jullie, zou het me staan?
xx
Jaaaa! Goed idee!
Doen!
zou schattig staan
ik zelf wil ook pony
xx
Ik denk dat het wel leuk staat
lijkt me best leuk ! alleen denk er wel aan dat zo’n pony het gezicht korter en ronder maakt, misschien is dat dan weer niet wat je wilt.
Ja zeker doen! je kan het nog altijd met een klipje naar achteren doen als het je toch niet bevalt (ervaring mee =.=’ )
Volgens mij gaat dat je heel goed staan! En volgens mij nog iets beter als je diezelfde pony doet maar dan net iets langer.
Thanks voor de snelle reacties! Dat klipje-idee had ik me ook bedacht ja, want volgende week begint school(=klassenfoto!) en mocht het tóch mislukken dan zou dat mn redding zijn
je moet wel iets langere rechte pony dan staat het volgens mij vet leukkk!
oo, heel leuk kapsel!
Maar ze heeft volgensmij echt héél glad haar, en dun ook, met extensions.
Ik wou ook een kapsel nadoen, en het past me wel, als ik het elke dag bij de kapper laat stileren x]
Volgensmij past het je heeel leuk!
En die korte pony staat juist leuk…
edit: in mijn gedachten zag haar haar er heel dun uit, maar dat valt wel mee
Volgens my gaat het je goed staan.
oude foto’s weggehaald
het staat je echt heel goed!
wat super schattig!
die 2de foto <3 awesome
nice
Ik vind het echt heel leuk bij je staan
staat super!
Gadverdamme dat kapsel wat je als plaatje had gepost… helemaal dood en een lelijke pony?
Maar jouw haar vind ik wel echt mooi, ook met dat mutsje haha