Nieuw jurkje... '-'

Hallo,

ik zag dus in de uitverkoop (dus kan niet terug) een jurkje, deze heb ik gekocht en toen ik thuis kwam werd ik uitgelachen (zoals wel vaker als ik nieuwe kleren/schoenen koop), omdat ze hem lelijk vinden.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening erover, is het jurkje echt lelijk?

http://i54.tinypic.com/2pqsw82.jpg

Wat vinden ze er lelijk aan? :s

Ik vind het wel een mooi jurkje. Het is simpel, maar mooi.

Hij is echt hartstikke mooi, ik snap niet waarom ze je daarom uitlachen. Is denk ik gewoon een beetje plagen ofzo? Ik zou hem houden, hij is echt gaaf :slightly_smiling_face:

het is leuk!!

Dat heb ik gevraagt en ik kreeg 3 antwoorden;

• het is gewoon lelijk
  • het ziet er niet uit
  • het is geen zicht

leuk ! waar heb je die gekocht ? :blush:
ik zoek ook nog zon sooort jurkje

leuk ! waar heb je die gekocht ? :blush:
ik zoek ook nog zon sooort jurkje

Dat meen je niet! ik vind hem superleuk.
Waar heb je hem gekocht inderdaad?:slightly_smiling_face:

Ze lachen me eigenlijk altijd uit om mijn kleding, vraag me niet waarom. Laatst had ik nieuwe wedges, nou daar hebben ze 4 dagen om dubbel gelegen… o-o’’

toch juist superleuk? vooral in de zomer ! weetje, het gaat erom wat JIJ vindt, het is namelijk jouw stijl en dat moet je niet laten bepalen door je omgeving.

Gekocht bij de V&D, 12 euro haha (:

&gelukkig dat jullie hem wel mooi vinden, ik begon al te twijfelen aan mijn smaak. Ik ga hem dragen in Turkije!

Wat een stomme argumenten.

Ik snap niet goed hoe je het jurkje nu echt LELIJK kan vinden.
Ik snap wel dat het bv. hun smaak niet is of zo. Of dat ze niet van jurkjes houden. Of als het nu een schreeuwerige print zou zijn of zo… Maar dit is zo simpel (wel positief!) dat je het moeilijk lelijk kan vinden.

Of ziet de stof er goedkoop uit in het echt? Ik kan het nl niet zien op de foto. Van welke winkel heb je hem?

Anyway, gewoon dragen wat jij leuk vindt! En als jij het mooi vindt, gewoon doen!

Dat is wel zo, maar toch als iedereen hem nou lelijk zou vinden zou ik toch gaan twijfelen, snapje (’:

Dat is wel zo, maar toch als iedereen hem nou lelijk zou vinden zou ik toch gaan twijfelen, snapje (’:

wie vinden 'm dan niet mooi? het is toch een heel mooi basic jurkje! hoe combineer je 'm? :slightly_smiling_face:

vader, moeder, broer en pleegbroer. Het gezinneke dus zegmaar :stuck_out_tongue:.

&in turkije 's avonds met een panty en zwarte pumps.

Oja, die pumps vinden ze trouwens ook spuuglelijk.

ik vind hem ook leuk hoor! :slightly_smiling_face:

ik vind hem leuk ! :slightly_smiling_face: