Nieuw jurkje.

Hai,

Ik heb laatst een super lief wit/gebroken wit jurkje gekocht. Hij is van wol en heeft een soort motiefje bij de borsten en heeft 3 kwart mouwen. Alleen ik weet niet wat ik eronder moet doen. Ik wilde wel iets bruins dus ik heb al een vestje en schoenen eronder. Maar ik weet niet of ik een legging of een panty of een broeklegging eronder moet doen en in welke kleur. Iemand suggesties?

Foto’s ;

Het hele jurkje, het hangt er wel een beetje zielig bij x’D;

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/13/1258128323-410.jpg

Motiefje;

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/13/1258128336-080.jpg

(Slechte kwaliteit door telefoon)

ik zou er een bruine legging onder doen met laarzen.
Leuk ding trouwens, waar heb je die gekocht?

ik zou een bruine maillot doen.
lekker warm.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=CoucherDuSoleil link=topic=138910.msg4288449#msg4288449 date=1258133637]
ik zou er een bruine legging onder doen met laarzen.
Leuk ding trouwens, waar heb je die gekocht?[/quote]

leuk ding inderdaad.
ik zou gewoon een donkerkleurige maillot doen.

aaahw, heeel lief jurkje!
die wil ik ook wel, ! waar is ie van

Schattig :slightly_smiling_face:

Ik zou er een grijze maillot onder doen en bruine laarzen. En dan nog iets van een leuke ketting erbij.

Dankje!
Ik denk ook een grijze of bruine maillot/legging!

Ik heb bij de V&D vandaan, alleen een beetje prijzig; 40 euro.

up
(ookal heb ik al een beetje antwoord gekregen ben benieuwd naar mening van de rest)

spijkerlegging maar niet doen dus?x"D

Voortaan zou je eerst moeten bedenken wat je erbij aan kan doen voordat je wat koopt… o.O En ik vind het geen miskoop :slightly_smiling_face:
Kan met grijs en bruin, zou niet teveel zwart doen:]

Jeanslegging! Ik zou er in ieder geval bruine sieraden bijdoen, of bruine riem.
Echt een leuk jurkje trouwens <3

Hij is leuk!
Ik zou hem met een bruine of zwarte panty aandoen :]

ja het probleem is dat ik er al bruine laarzen onder wilde doen, dus een bruine maillot/panty word dan heel raar x’D

Panty of maillot. Tregging of legging kan ook. Je hoeft toch niet te kiezen? Iedere dag wat anders :slightly_smiling_face:

ik zou grijze maillot doen, zo’n lekkere warme. (: met bruine laarzen en dan je jurkje en leuke armbandjes ofzo.

Gatsie nee :astonished:
Absoluut geen grijze maillot en dan nog een bruine laarzen!? Dat zou ik dus echt nooi doen :stuck_out_tongue:

Leuk ding zeg!
Met een bruine legging/maillot en dan een bruine riem + sieraden erbij.

Waarom zegt iedereen een bruine maillot of panty? Dat zou ik dus juist écht niet doen.

Uhm ze vraagt gewoon wat voor legging / panty ofzoiets ze eronder moet doen.
En daarvoor is dit topic toch?

Nee dan zou ik er geen bruin onderdoen. Misschien kan een zwarte (jeans)legging wel? Of een blauwe jeanslegging.