Nieuw jurkje, hoe combineren?

Hoi! Mijn jurkje van de h&m is net binnen, maar nou vraag ik me af of jullie tips hebben over hoe ik het zou combineren!

http://i44.tinypic.com/208h376.jpg

Zo? met een vestje erboven & hakken?

Hij staat je mooi! Maar inderdaad… gewoon met een vestje eroverheen of in de zomer gewoon zo?

Haha dankje! Jaa ik dact daar ook al aan maar zo saai, ik denk dat ik dr maar gewoon een rij armbanden bij doe enzo haha.

Maar is ie nou verplaatst naar miskopen?:stuck_out_tongue: Want dit is zeker geen miskoop xD

Oh die is echt mooi! Nu wil ik hem eigenlijk ook wel en k vond hem eerst niet eens leuk haha.

Maar ik denk gewoon zo dat je het nu hebt, met hakken dan. Het is toch voor de zomer.

Wauw, staat je leuk! :slightly_smiling_face: Ik zou het met wat leuke bangles doen, en high heels. En evt. als het nog wat te koud is met een vestje.

Nee maar het gaat om het mix&match-gedeelte waardoor die hier staat denk ik :3

Haha jaa ik zag het net :stuck_out_tongue: Nu voel ik me best dom. Maar bedankt voor de complimentjes ^^ altijd leuk om te horen :stuck_out_tongue: Ik was echt bang dat ie te klein zou zijn, maar gelukkig niet!

Ik vind m zo leuk!

Die is leuk!
Ik vind dat je het wel leuk gecombineerd hebt alleen met dit weer nog een vestje eroverheen of een leren jasje
Ik zou er niet te maken, omdat de print al best druk is

Jaa ik heb er nu een zwarte blazer overheen, dat kan ook wel vind ik, t ziet er wel netjes uit. Misschien iets voor mijn sollicitatie gesprek volgende week haha :stuck_out_tongue:

met een zwart vestje/blazer en pumps ofzo (:

Die is zoooo leuk!
Blazer idd?

we zijn nu een maand verder maar hoe ging het met je solicitatie? en wat had je uiteindelijk aangetrokken :stuck_out_tongue: