nieuw hier :)

ik ben nieuw hier =)

20 jaar, grootste hobby is sieraden maken, heb ook een eigen sieraden webwinkel:) verslaafd aan shoppen, maarja wie niet :stuck_out_tongue:

Welkom op girlscene! Echt gaaf dat je sieraden maakt, ik wil het binnenkort ook 'ns gaan proberen… :slightly_smiling_face:

het is leuk om te doen :grinning: je verveeld je nooit! :slightly_smiling_face:

Sorry dat ik ff gebruik maak van jouw topic maar ik ben ook nieuwe en ik heb geen flauw idee hoe dit allemaal werk… Ik heet Tiffany , mijn hobby’s zijn dansen, tennissen, shoppen, fitnessen, schrijven en praten hhaha :grinning_face_with_smiling_eyes: ik Heb zwart haar en zwarte ogen.Ik woon al een jaar in Nederland, want ik woonde eerst op curacao, maar ik ben wel hier geboren. Ik zit op autheneum (ben over yes!!4e)

hallo allebei
welkom:)

maakt niet uit hoor :grinning:

welkom ^^

heb je al een beetje door hoe het hier werkt?

xx

nou, niet echt er is zoveeeell , ik kom elke keer ergens anders terecht

Haha :stuck_out_tongue: WELKOM :slightly_smiling_face:

op een gegeven moment snap je hoe de site werkt :slightly_smiling_face:

hope so

als je iets wilt weten stuur me een berichtje, leg ik het je uit :slightly_smiling_face: als ik het weet tenminste :stuck_out_tongue:

Njaa… Zal ik mezelf dan ook maar even voorstellen :wink:
Ik ben namelijk ook nieuw (a)

Ik ben Danielle en ben 14 jaar (03-12-'92)
Mijn hobby’s zijn niet zo interessant: Lezen, Computeren, Muziek luisteren en dat soort dingetjes :grin:
Naar wat voor muziek ik luister? Hmm… Tokio Hotel :slightly_smiling_face: En Di-rect enz. enz.
Ik heb blond haar en blauwe ogen…
Nou… Dat was het wel zo’n beetje xD

heey meid, welkom!! ik heb je toegevoegd als friend(hoop dat het mag) :slightly_smiling_face:

heyy, welkom, en veel plezier op girlscene =D

Welkom en veel plezier hier :]

Hee, hf hierrr [:
alledrie :'d