Nieuw 8D

Nah vooruit dan. Laat ik dan ook maar zo sociaal zijn om mijzelf even voor te stellen. Ik sta er nog van te kijken dat ik op deze site ben. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik hier doe, of hoe ik hier ben gekomen. Maarja, ik heb wel vaker spontane momenten. -kuch- Ok, daar ging het niet om. :relieved:

Nouja, ik ben dus Ann. Okay, eigenlijk dus niet. Voluit heet ik Anneloes, maar ik heb een hekel aan die naam dus is Ann genoeg. Ik ben 16 jaar, en ik woon in Brabant. Ik doe op dit moment Havo-4 wat me niet altijd even gemakkelijk afgaat. Mijn hobby’s zijn paardrijden -samen met nog ongeveer 3/4 van de vrouwelijke wereldbevolking- en muziek luisteren. Verder heb ik, en dit is vast een héle verassing, buiten de computer ook nog een sociaal leven. Ik hou er van om naar vriendinnen te gaan. Verder heb ik af en toe een on-ge-lofelijke last van ego. Maar daar moet je maar mee leven. Ik heb er geen problemen mee, dus waarom jullie wel? :relieved:

Zo. Dit vind ik wel een goede voorstelpost. n__n Nu ga ik weer verder met kijken waar ik nu weer op beland ben.

Doeg! :relieved:

P.s, cookie?

-zucht- ik heb nú al een hekel aan de :relieved: emoticon. Is er een manier hoe ik die krengen uit kan zetten?

hoi

hoi

hahaha, welkom :relieved:

Haha, ik krijg nog reacties ook. Ik had verwacht dat iedereen zo iets had van ‘Gosh, wat is er nú weer op onze site beland?’ maar het valt dus nog wel mee. Óf jullie hebben natuurlijk mijn bericht niet gelezen en denken dus nog dat er een klein beetje hoop is. :slightly_smiling_face:

Hoi! ^^

Hii!

4 havo is idd een rotjaaar! Grrr…
xx

Hoi!
-------
Ik ben ook nog een beetje nieuw hier. Maar om daar nou een topic voor te maken.
Voor meer informatie → Check mijn goddelijke profiel. :crazy_face:

Ja inderdaad. Ik ben dan ook zo stóm geweest om Management en oraganisatie te kiezen. -zucht-

hej!

Haha foutje! Ik had met mn domme hoofd Frans gekozen (mooie taal, maar dyslexie en de Franse taal gaan bij mij niet samen :stuck_out_tongue: ) Maare ff blokken en dan lukt het wel. Ik heb ook mn diploma in 5 jaar gehaald :sunglasses:

Omalley is die coole kat van de Aristokatten toch?(A) haha

Frans… Ik was blij dat ik het kón laten vallen… En met dyslexie is dat zéker niet zon goed idee nee. Vooral woordjes leren en texten lijken me dan moeilijk, niet?

Onderandere ^^ Als je Grey’s anatomy kent weet je ook waar het vandaan komt, en mijn lievelingspony heette Omalley. Maar hij is verkocht. x__x

Had je een eigen pony? cool! jammer dat hij/zij verkocht is dan :astonished:

Nee… Helaas niet een eigen. Als hij eigen was, was hij ook nooit verkocht… :wink: Een manegepony.

Haha, ik mag jouw manier van typen wel.

ik heb 4 sterren :pensive:

hai!

Hee