Nieuw 1 persoonsbed.

Hoiii.
Ik weet niet of hier al een topic over is maar ik kon hem in ieder geval niet vinden. Ik vroeg me af of jullie nog goede beddenzaken of onlineshops weten waar ze leuke 1 persoonsbedden verkopen. Ik mag namelijk een nieuw bed uitzoeken en helaas past er geen 2persoonsbed in mijn kamer dus moet ik gaan kijken naar 1 persoonsbedden, bij de ikea hebben ze opzich wel leuke alleen echt iedereen heeft ze dus ben er eigenijk al een beetje op uitgekeken en veel keus biedt ikea ook niet. Het liefst niet duurder dan ¤300,- omdat er natuurlijk ook nog een nieuw matras gekocht moet worden wat best prijzig is en ik ook nog een nieuwe kast krijg. Alvast bedankt!

Ohja en ik wil echt een nieuwe dus niet via een site als marktplaats o.i.d.

je kan ook een twijfelaar nemen heb ik ook en ik zeg het je hij is heerlijk haha

o ik heb me kamer meubels trouwens van de trend hopper maar dan we gewoon in de winkel

Ja ik zat ook te denken aan een twijfelaar, maar zelfs dát past niet in mn kamer omdat er dan geen normale kast meer bij past. Mn kamer is 2 bij 2,5 ongeveer volgensmij. :’) Ja best ernstig ik weet het en baal er ook echt van maarja ik moet er toch maar het beste van maken.

Retteketet naar beterbed!

Ja daar had ik al even gekeken maar ik kan op hun onlineshop zo goed als geen 1 persoonsbedden vinden, toch bedankt. (:

ikea?
bij karwei/gamma enz. hebben ze soms ook bedden, maar dat zijn dan acties

Leen Bakker?

Ikea

Ik zou inderdaad voor IKEA gaan.

Jeus, ze zegt toch dat ze een beetje is uitgekeken op Ikea…
woonexpress?

Op de voorpagina van de leenbakker-folder van deze week staat best een leuk bed!

Was volgens mij een bank en eenpersoonsbed in één met bergruimte, die je dan weer om kon bouwen tot twee persoonsbed ofzo.

Dankjewel allemaal voor de reactie’s! Woonexpress ben ik nog niet geweest ga even kijken of die ergens in mijn buurt zit. (:

waarom wil je niet bij de ikea, het is niet zo dat je iedereen met hetzelfde ziet lopen als met kleren van de h&m, het is een bed die staat bij je thuis. maar als je die niet mooi vind daar zou ik het idd niet doen XD Beterbed of beterbed.nl misschien staat daar wel wat op.

Nee zo bedoel ik het ook niet haha. Het probleem is, is dat de enige bedden die ik mooi vindt van de ikea hoog zijn aan de voor & achterkant, en aangezien ik een lang vriendje heb (1,90) die vaak bij mij slaapt ligt dat niet echt aangenaam voor hem denk ik. (:

Kijk eens bij Weba. :slightly_smiling_face:
Dat is een soort van Ikea, maar dan enkel in België denk ik.