Niets laten horen.

Lieve meiden,

Ik heb nu al een langere tijd heel goed contact met een jongen ( Max). We zouden al een langere tijd geleden iets hebben afgesproken, Maar er kwam steeds iets tussen van zijn school, toch was hij wel de gene die vroeg of ik mee naar de film wou. We hadden toen een nieuwe datum en ook toen kon hij niet, en moest hij voor zijn projectwerk en tentamens aanwezig zijn op school.

Nu is het ongeveer een paar weken verder, en ik blijf hem smsen… ( wat we altijd deden, van die onzin smsjes) maar ik krijg geen antwoord. Ik heb nu het volgende gesmst:

Het is heel opdringerig, en ik vind het niet nodig om 1 minuut een smsje te versturen. Maar we hebben het hier vaker over gehad dat als je niets laat weten dit erg vervelend voor me is, en ik het heel erg betrek op mezelf. Ik hoop dat je dit begrijpt en als nog even iets laat weten. Ook al wil je niet meer samen iets drinken, niet meer naar de film, laat het me altijd weten.
Nog steeds geen antwoord ( gisteren verstuurd) … wat zou ik nou kunnen doen?

Liefs,
Caroline

ga langs zn huis als je zn adres hebt. opbellen anoniem mssg?

Lekker laten zitten, zo’n jongen is je tijd niet waard.

idd… of misschien heeft hij strenge ouders en moet hij goed zijn best doen,
dat het daarom niet mag maar als dat niet z is ben ik het helemaal eens met
Essin

misschien is zijn mobiel kapot haha? (niet nu meteen heel erg op hopen ;p)
of gestolen of zoiets.
heb je geen andere manier om met hem te praten, msn of zo? of als hij bij jou op school zit kan je misschien ook expres in zijn blikveld gaan staan, misschien praat hij dan tegen je :wink:

Mischien moet je even smsen:
Sorry maar als ik nu geen antwoord krijg dan ga ik geen tijd meer in jou steken, ik heb namelijk geen tijd voor deze onzin.

Precies, als hij je echt leuk zo vinden ofzo had ie wel wat van zich laten horen.

Mischien komt het hard aan bij hem, maar het is tenminste wel duidelijk

Dankje, dat ga ik eventjes doen.

en heeft hij al terug gesmst?:angel:

ja ben ook benieuwd

ik ben benieeeeeeeeuwd

ik zeg altijd: graaf of niet.

maar daar heb je waarschijnlijk niets aan;p

Indd.

We zijn een paar dagen verder, en hij kwam gisteren online. Hij gaf ZELF aan om a.s Woensdag iets af te spreken. Vandaag kon hij ineens niet, omdat er OPNIEUW iets tussen was gekomen van school. Ik weet niet meer WAT ik moet denken…

Sjemienee, wat bezielen die jongens toch!?!
bij mij is het net zo’n wrak.

Ik heb niet echt tips;)
maar als hij zo doet zou ik gewoon zeggen, dagdag, je kansen heb je nu verspild!

Hard maar jezelf in zo; n situatie laten zitten is ook niet bepaald een pretje!

Sterkte meis!

xx

Je laat toch niet direct een jongen zitten Omdat die niet antwoord? sorry maar dat vind IK onzin. JE vind die jongen niet voor niets leuk en dan laat je hem toch niet zo maar zitten?? Ik zou eerst gewoon een dag naar school ofzo naar hem toe gaan en goed met hem praten misschien is er wel wat aan de hand of heeft die een andere goede verklaring. Zo niet dan kan je altijd nog overwegen om hem gewoon te laten zitten.

sorry, maar wat een eikel!

Niet lullig bedoelt maar ik denk niet dat die jongen dan veel interesse in je heeft, anders zou hij wel reageren en meer moeite doen. Gewoon laten zitten die jongen, hij is de moeite niet waard :]