niet zo leuke kleding -__-

Hee. Kijk, mijn moeder kocht eerder wel eens shirts voor mij… maar soms vond ik het niet zo mooi. Ik zei dat nooit, omdat ik haar niet wou kwetsen. Maarja, mijn moeder vind dat ik ook die kleding een keer aan moet doen… Weten jullie hoe ik het toch leuk kan combineren ? Zodat het niet suf ofso is ? Dan kan ik het vaker dragen haha (: xoxo

Idk welke kleding het is dus dan weet ik ook niet hoe je het kan combineren (:

Waarom laat je je moeder het dan kopen, als je nou zelf mee gaat kun je het ook zelf uit kiezen (:

Lijkt me opzich handig om te weten wat het voor kleding is…

haha jaa (: ik heb geen foto’s & ik weet ook niet echt hoe ik het moet uitleggen hihi. maar misschien hebben jullie gewoon tips… wat ik er zelf bij kan doen misschien ?

dat hangt dus echt af van wat voor soort kleding het is. dus óf foto, óf sorry dit wordt lastig :wink:

okee, ik zal is kijken of ik een foto vindt (: en die tip met een vest en sjaal, dat is echt erg handig (;

Vind *

Waarom zeg je niet gewoon dat je liever erbij wilt zijn als het gaat om jouw kleding?

dit is de link (: ik heb die in bruin, zwart & blauw dus… zelf vind ik ze niet zo erg leuk -__- en dan van die soort van polo’s… in donkerblauw & lichtblauw.

mijn moeder koopt nu ook geen kleding meer voor mij, als ik er niet bij ben (: maar ik zit er nu nog wel mee haha. & ik moet het ook gewoon dragen van haar. snap ik ook wel… dus dacht ik, ik vraag om tips (:

Die blauwe zou leuk zijn met een beige broek en dan gewoon combineren met leuke sneakers & accesoires (:

http://94.100.121.83/1320150001-1320200000/1320156401-1320156500/1320156435_16_h4eO.jpeg

Ik vind die shirts nog best leuk hoor! (:
En die blauwe is misschien wel leuk op een chino?

gewoon leuke sieraden erbij dragen :slightly_smiling_face:

dankjewell (: leuke tips xx

Wat ben ik blij dat mijn moeder wel weet wat ik leuk vind.
Maar daar heb jij niks aan. Draag het met een leuk vest of een leuke blouse.

bedankt (:

nog tips ?

Ik vind ze juist te gek! Die blauwe is zo leuk op een bruine broek. Als die zwarte nu draagt met felle sieraden of een tas of een gekleurde broek! Roze ofzow…