Niet willen beffen

Hoi meiden!

Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende:

Wat zouden jullie doen als je vriend tegen je zegt dat hij je niet wil beffen omdat hij het vies vind, maar jij hem ondertussen wel gewoon oraal kan gaan zitten bevredigen?

Ik heb in totaal 4 vriendjes gehad waarvan er 2 op tegen waren. Eentje leek het heel vies terwijl hij het nog nooit had geprobeerd en de ander was er om de een of andere reden ook op tegen.

Wat zouden jullie zeggen/doen als je vriend zoiets zegt?

Ik zou het gewoon respecteren.

Prima, maar dan zou ik ook stoppen met hem oraal te bevredigen, lekker egoistisch zeg :’)

Dit.
Alsof een piemel zo lekker is.

ik heb zo een vriend haha. ik heb er eerst over gepraat. hij vond het ook een vies idee, maar dat vond ik eerst ook over pijpen dus dat hebben we ff recht getrokken. hij vind het blijkbaar eng en te spannend voor nu (geld ook voor vingeren) daarom hebben we afgesproken dat hij dat pas doet als hij er klaar voor is. we zijn nog zo jong dus zie het probleem niet. ik respecteer het gewoon ^^

& ik vind het ‘‘lullig’’ en dat juist egoistisch om opeens te stoppen met hem oraal bevredigen, kan hem wel ego noemen maar als je die actie onderneemt denk je ook alleen maar aan jezelf… en dan kan je wel zeggen alsof een piemel zo lekker is, maar als je het niet lekker of fijn vind moet je het ook niet doen :wink:

Maar het gaat er toch juist om dat je elkaar een plezier doet? Ik zelf vind een piemel ook niet altijd even leuk, maar ik doe het wel graag voor hem! Beffen en pijpen hoort er nou eenmaal een beetje bij.

Vind ik ook ^

Ik vind pijpen echt walgelijk en als mijn vriend dan niet zou willen beffen om die reden dan zou ik het pijpen ook laten :’)

Als mijn vriend zou zeggen dat hij beffen vies vindt, dan respecteer ik dat. Dat vind ik niet egoïstisch van hem: hij hoeft niets met tegenzin te doen, net zoals ik dat ook niet zou willen doen. Ik vind pijpen wel leuk, dus ik zou hem evengoed pijpen. Op seksueel gebied ben ik het niet eens met ‘voor wat hoort wat’: je moet het zo fijn mogelijk maken met elkaar, maar niets doen met tegenzin.

Mee eens!

het moet van beide kanten anders niet.

Ik ben het eens met 6_GunQuota.

Sowieso vind ik het best wel vreemd dat zo veel meiden pijpen niet leuk vinden, maar het toch doen. Je moet natuurlijk dingen voor de ander over hebben maar ik ga op het gebied van seks echt geen dingen doen die ik niet wil. Overigens vind ik het wel leuk om te doen.

Ik denk dat je dit een beetje verkeerd opvat. Ik vind pijpen niet heel erg, maar ook niet het leukste om te doen (ik bedoel, wie vind aan een piemel likken wel het superleuk…?), maar als ik het doe dan doe ik het om de jongen te plezieren. Je wilt hem laten genieten, en als je dan ziet dat hij er plezier in heeft dan is het voor mij goed (en het kan uiteindelijk tot alleen maar betere seks leiden)

@TS, ik heb ooit wel eens gehoord dat je ook een condoom kan uitscheuren en dat als beflapje kan gebruiken. Is dat geen idee voor je vriend? Is iets minder vies voor m?

Ik vind het juist egoïstisch dat je vind dat er iets tegenover moet staan.
Het zou moeten zijn dat je dingen gewoon doet vanuit jezelf (enkel als je het zelf wilt natuurlijk). niet omdat jij dan mogelijk ook iets krijgt (gebeft worden in dit geval).

Nou hier heb je dan officeel iemand ontmoet die pijpen wel superleuk vind om te doen.
believe me, ik ben echt niet de enige op de wereld.

@ harukimurakami helemaal mee eens.

Ik vind dat het er eigenlijk wel bij hoort. Als een jongen het écht niet wil doen door slechte ervaring of zo, zou ik het wel respecteren natuurlijk. Maar ik vind niet dat hij kan zeuren terwijl hij het nog nooit heeft geprobeerd.
De eerste keer leek pijpen mij ook vies namelijk, maar ik vind het nu juist leuk om te doen :’).