Niet wetende wat te doen... HELP!

Heehee, ik ben een meisje van 15 en ik stuur tegenwoordig met een goeie vriend van mn broer (21) via snapchat… Inmiddels hebben we een streak van 153 ofzo en ben ik gevoelens beginnen krijgen voor hem… Hij komt hier thuis al lang over de vloer (omdat ie een goeie vriend van mn broer is) en mn moeder kent hem ook al erg lang en vind hem ook een erg leuke jongen!
Laatst toen ik op vakantie was is hij erg veel beginnen sturen en zijn we (denk ik) wel dichter bij elkaar gekomen…
mn moeder heeft t allemaal gezien langs de zijlijn en heeft dus een bericht naar die jongen gestuurd met daarin kort samengevat:" ze is mn oogappeltje en wil daarom niet dat ze gekwetst wordt blabla, als de gevoelens wederzijds zijn is er niks, zijn de gevoelens niet wederzijds, gelieve wat afstand te doen…" Ja en raad nu maar… Hij skipt me veel enzo maar soms stuurt ie nog… heb trouwens gehoord van mn broer dat ie het leuk voor me zou vinden als we samen zouden komen!
Mijn vraag…
Wat moet ik nu doen?
Gewoon blijven sturen en hopen dat ie wel gevoelens krijgt? of juist afstand nemen en laten gaan?

Ik zou het even van hem af laten komen. Heeft hij ooit heel expliciet gezegd dat er gevoelens waren?
Ik denk dat je het het beste even kunt aankijken, zolang hij op de een of andere manier contact blijft zoeken, is er denk ik wel sprake van wederzijds interesse.

Ik bemoei me liever nooit zo graag met relatie, liefde etc etc.
Maar als ik 1 ding in mijn leven heb geleerd, is dat je je buikgevoel moet volgen.
Dat is dat kutte onderbuik gevoel als dr iets fout gaat idk of je het kent.

Bijvoorbeeld mijn vriend is een weekendje weg en hij komt terug en dr is iets anders aan hem in een negatieve manier. Dan krijg ik zo’n gevoel in mijn buik van NOPE dit is niet goed.

Eigenlijk moet je over de situatie geheel nadenken en je afvragen is dit het waard. En als je eigen daar absoluut niet kut over voelt en je wilt het graag moet je actie ondernemen.
Maar als je da onderbuik gevoel heb en je mind heeft zoiets van dit gaat sws niet uitwerken dan moet je dr niet aan beginnen want doe je dat wel. Dan gaat het toch fout, en vraag je me niet waarom of hoe het fout gaat, maar het gaat gewoon fout want zo zit het universum gewoon in elkaar