Dat zijn nog eens adviezen, bedankt! Probleem is dat ik gewoon niet weet of ik het wil of niet. Met de jongen hiervoor (wauw, klinkt alsof ik een slet ben maar geloof me, ik ben heel netjes met jongens) ging het allemaal hartstikke goed maar op een gegeven moment wilde ik niet meer. Toen heb ik het hem ook wel verteld hoor en dat voelde als een opluchting. Raar wel want ik vond hem écht heel leuk!
De jongen van nu heeft eigenlijk alles wat ik zoek. Ik vind hem heel aantrekkelijk, hij is niet zo verschrikkelijk klef, hij plaagt veel, ik heb ontzettend veel lol met hem etc. Maar ineens voelt het weer niet goed. Ik ga er vanavond gewoon heen en ik ga in mijn hoofd steeds voor mezelf herhalen; doe niet zo raar, dit vind ik wel leuk, we hebben het gezellig en blablabla. Als ik het er dan nog niet bij voel dan wordt het niks denk ik. Maar dat vind ik dan ook weer jammer want hij is wel echt heel leuk en ik krijg niet dagelijks jongens op mijn pad die ik qua innerlijk én uiterlijk aantrekkelijk vind…
Weet je… Ik snap mezelf niet eens meer hahaha!
Bij jouw verhaal vind ik het eigenlijk wel logisch dat je niet echt verder met hem wil. Je doet jezelf alleen maar meer pijn als je straks een half jaar weg moet en hem niet kan zien, tenzij jullie allebei een lange afstandsrelatie willen proberen.