Niet weten wat ik nu moet doen!

Hey meiden,

Ik heb even jullie hulp nodig want ik zit nogal met mezelf in de knoop. Ik heb dus contact met deze jongen die ik wel al wat langer ken maar we hebben nog niet zo vaak afgesproken.
Onze eerste date hebben we wat gedronken wat 7 maanden geleden was. Onze tweede date was in zijn auto en er is wel wat gebeurd (op seksueel gebied). Onze whatsapp gespreken gaan altijd over seks en dat hij graag wilt afspreken om het te gaan doen en vraagt bijna nooit hoe het nou eigenlijk met me gaat. Soms appen we wel dagen niet.
Ik weet niet wat ik moet doen omdat ik in tweestrijd zit met mezelf. Aan de ene kant wil ik hier mee stoppen omdat ik bijna niet weet wie hij nou precies is en of hij dit meent en of hij niet hetzelfde doet met een ander meisje en aan de andere kant vind ik het appen ook weer leuk en spannend en ga ik denken van ‘‘wat als ik het wel met hem doe? zou hij me dan wel leuk vinden? kan het dan wel wat worden tussen ons?’’
Ik klink misschien als een naief meisje, maar ik zit hier wel echt mee en ik blijf dan de hele dag door aan dit denken.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Geloof me, jongens vinden een meid niet op eens leuk als ze er seks mee hebben gehad. Of ze vinden je leuk - of niet.
Je moet geen seks met hem hebben in de hoop dat hij jou daar na leuk gaat vinden.

Ik denk niet dat dat altijd klopt hoor. Er zijn heel veel mensen die eerst seks hebben en daarna een relatie. Als je duidelijkheid wilt TS moet je het gewoon aan hem vragen!

En dat is wat ik dus niet durf. Hij geeft mij niet het gevoel om dit aan hem te kunnen vragen

Sorry maar je gaat iemand toch niet ineens leuk vinden omdat je er seks mee hebt gehad? Hoe krom is dat.

Ik denk dat Firefly bedoeld dat het niet zo is dat hij je opeens leuk vind na de seks als hij momenteel niks voor je voelt. Ik had ook eerst seks met mijn vriend en toen pas een relatie. Alleen we voelde wel allebei al wat voor elkaar.

TS ik zou eerst eigenlijk uitzoeken wat hij van je wil. Momenteel klinkt het meer of hij echt alleen uit is op seks aangezien hij ook nooit vraagt hoe het nou met je gaat.

Natuurlijk kun je eerst sex hebben en daarna pas een relatie. Maar… Als ik het zo lees denk ik ook dat hij alleen op sex uit is. Jullie appen allen maar over sex? En hij vraagt niet eens hoe het met je gaat? Niet echt een teken dat hij gevoelens voor je heeft.Ik weet natuurlijk niet hoe hij is en hoe hij met je omgaat.

Maar misschien helpt het als je ons er iets meer over kunt vertellen?
Hoe gingen jullie dates? Hoe kwam hij over? En waarom was jullie tweede date in een auto? Waarom spreken jullie zo weinig af in zo’n lange periode? Woont hij verweg? Hoe ken je hem?

Ik ken hem via een soort datingssite (hot or not) en dat is echt 2/3 jaar geleden ofzo. En daar hadden we wel leuke gesprekken met elkaar. Na een tijd heel lang geen contact meer gehad…en zo’n jaartje geleden hadden we elkaar voor het eerst gezien na 2/3 jaar in een club, heel spontaan en hij stapte op mij af, we hebben elkaars nummer gewisseld en weer lang geappt en toen weer geen contact gehad. Het is heel vaag allemaal.
Onze eerste date was nogal saai haha, we hadden wat gedronken maar we hadden eigenlijk niet zo veel te zeggen tegen elkaar. En waarom onze tweede date in zijn auto was? Ik heb geen idee! Hij is verder wel vriendelijk hoor en vroeg wat mijn ouders voor werk deden. En omdat er zo’n lange periode tussen zat was vooral omdat zijn ouders zijn gescheiden en zijn moeder of vader had zijn auto nodig dus kon hij hem niet meer gebruiken geloof ik. Maar hij woont ook niet heel ver van mij vandaan dus daar ligt het niet aan. Verder weet hij wel wat ik studeer en wat hij gaat doen met zn opleiding maar dat is het wel zo’n beetje

Het is inderdaad een beetje vaag allemaal haha. Lastig… Waarom gaan jullie niet eerst vaker op 'normale’date? Als hij je echt leuk vindt dan draait het niet alleen om sex. En denk eerlijkgezegd niet dat hij opeens verliefd op je gaat worden als je het met hem gaat doen. Of je moet wel heel goed in… uhm laatmaar…

Volgensmij ken je hem nog niet super goed. Zit hij nog op hot or not? Nooit verhalen gehoord dat hij zo ook bij andere meiden doet? Leer hem eerst beter kennen zou ik zeggen. Duik níet meteen met hem het bed in. Je zult er spijt van krijgen als je er achterkomt dat het hem achteraf alleen om de sex gaat.

Maargoed… Ik ken hem niet. Mijn mening is gebaseerd op de info die ik nu heb.

Ik denk niet dat hij echt wat serieus wilt.

Persoonlijk denk ik dat hij het leuk vindt om seksuele dingen met je te doen, maar verder niets. Aangezien dat het enige is waar hij over kan praten en verder geen interesse in jou toont. Dus als jij hem wel echt leuk vindt, zou ik dit stoppen. Hiermee ga je anders alleen maar jezelf pijn mee doen

Hij vindt het waarschijnlijk gewoon spannend om met jou hierover te praten en seks te hebben. Als hij je nu niet leuk vindt, dan na de seks ook niet en aangezien jij meer verwacht dan fwb, zou ik ermee stoppen.