Hey meiden,
Ik heb even jullie hulp nodig want ik zit nogal met mezelf in de knoop. Ik heb dus contact met deze jongen die ik wel al wat langer ken maar we hebben nog niet zo vaak afgesproken.
Onze eerste date hebben we wat gedronken wat 7 maanden geleden was. Onze tweede date was in zijn auto en er is wel wat gebeurd (op seksueel gebied). Onze whatsapp gespreken gaan altijd over seks en dat hij graag wilt afspreken om het te gaan doen en vraagt bijna nooit hoe het nou eigenlijk met me gaat. Soms appen we wel dagen niet.
Ik weet niet wat ik moet doen omdat ik in tweestrijd zit met mezelf. Aan de ene kant wil ik hier mee stoppen omdat ik bijna niet weet wie hij nou precies is en of hij dit meent en of hij niet hetzelfde doet met een ander meisje en aan de andere kant vind ik het appen ook weer leuk en spannend en ga ik denken van ‘‘wat als ik het wel met hem doe? zou hij me dan wel leuk vinden? kan het dan wel wat worden tussen ons?’’
Ik klink misschien als een naief meisje, maar ik zit hier wel echt mee en ik blijf dan de hele dag door aan dit denken.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!