Niet weten wat ik lekker vind

Hoi allemaal,

sinds een halfjaar heb ik nu een vaste vriend. Maar ik ben niet zo ervaren met seks.
Ik kom eigenlijk niet zo snel klaar als ik mezelf vinger, alleen met behulp van b.v. de douchestraal :flushed:
Door penetratie kom ik ook niet klaar. En ik zit vaak bovenop, maar weet dan ook niet zo goed hoe ik dan het lekkerste voor mezelf kan bewegen. Ik vind het wel lekker om gewoon te neuken, maar mijn vriendje is bang of hij mij wel genoeg verwend. Als hij mij beft vind ik er eigenlijk niet zo heel veel aan, maar weet ook niet wat hij anders kan doen.(Hiervoor heb ik wel met andere jongens sex gehad en dat was met beffen precies hetzelfde).
Vingeren vind ik wel echt mega lekker, maar ik kom er ook niet echt van klaar. :cold_sweat:
Ik heb dus geen orgasmes/nooit gehad. maar is dit gewoon iets wat beter wordt met de tijd?
Ik heb trouwens ook dat als we wat langer neuken bv rond de 10min dat ik dan ook wel wat droger wordt. :sob::muscle:

Ik heb dus echt hetzelfde probleem :bored:

Ik zou zeggen: probeer gewoon vanalles uit. Dan kom je er vanzelf achter.

Het enige om erachter te komen wat jij lekker vind is dus inderdaad van alles te gaan uitproberen.

Lekker experimenteren. Als je iets niet fijn vind gewoon zeggen.