[b]Ah main!
It’s a struggle die me al een tijd bezig houdt!
Ik ben als ontbijt persoon al een moeilijk iemand (zal vast niet de enige zijn), brood krijg ik niet weg en van vla/yoghurt met muesli e.d. krijg je na een tijdje weer trek… Ohja en havermout… Bleh!
In een jaar tijd al van alles geprobeerd: custard vla (maken), vla met cornflakes, kwark, een bakje activia youghurt met de muesli erop…
Maar dat laatste kreeg ik op den duur ook niet meer weg… Nu sinds paar maanden eet ik twee geroosterde broodjes met boter/smeerworst erop, in begin ging het goed! Tot de laatste weken…
Korstjes blijven liggen… tot steeds grotere stukken! [/b]
The problem: ik eet, en op een gegeven moment kan ik niet meer eten want dan krijg ik het gevoel dat als ik nog een hap neem ik ga kokhalzen/overgeven… Ik moet s’ochtends ook een pil innemen, en die krijg ik soms gewoon niet weg.
Dit probleem heb ik vaak in de ochtend, maar soms ook met avondeten!
Ik was dit weekend bij iemand, en we aten wat later… Pizza… kei lekker! Maar ik kreeg hem niet meer weg na een paar stukken, en ik voelde me zo rot! Want we hadden besteld en ja… Zonde gewoon!
En toen ben ik gaan nadenken… Dit kan gewoon niet goed zijn! Die avond en ochtend erna had ik ook gewoon geen honger… M’n buik had een raar ‘‘vol’’ gevoel terwijl ik bijna niks gegeten had, pas toen ik half 2 thuis was heb ik met moeite maar een bolltje naar binnen gekregen…
Wat zouden jullie doen? En zijn er misschien girls met hetzelfde probleem?
Schaam me er soms ook gewoon voor!