Niet Verliefd

Is het normaal dat ik al 5 jaar niet meer verliefd ben geweest? ik weet niet wat het is! Ik krijg genoeg aandacht van jongens, ook gewoon jongens die ik echt knap vind, maar op een ene van de manier kan ik maar niet verliefd worden. En ik mis het wel, want toen ik vroeger verliefd was vond ik het echt een fijn gevoel. En ik ben nu 18, en neeeee ik val ook niet op meiden want daar voel ik me al helemaal niet tot aangetrokken. Ik twijfel hierdoor gewoon aan mezelf, en ik vind het ook kut om jongens af te wijzen waarvan ik eerst denk ja leuk en knap en lief, maar gewoon niet verliefd. Wat vinden jullie? en hebben jullie dit wel eens gehad?

Kan toch, als er geen jongen voorbij komt die jij leuk vindt dan kan je daar niks aan doen. Komt vanzelf :slightly_smiling_face:

Het lijkt me absoluut niet raar! Ik geloof wel in ‘verliefdheid’ op het eerste gezicht, en dat dat niet vaak gebeurt lijkt me logisch

Ik vind het ook helemaal niet raar. Je kan verliefdheid nu eenmaal niet forceren. Het is niet omdat een jongen leuk en knap en allerlei leuke eigenschappen heeft die hem misschien wel het ideale vriendje zouden maken dat je ook verliefd op hem wordt. Verliefdheid is gewoon niet te vatten. En maak je maar geen zorgen, het gebeurt echt wel nog hoor! Misschien wel wanneer je het het minst verwacht :wink:

Komt vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Dat is helemaal niet raar hoor. Als jij geen leuke jongen hebt ontmoet, dan kan je ook niet verliefd worden. Misschien ben je volgende maand wel weer verliefd, of misschien wel over 2 jaar pas. komt vanzelf

Ik snap het probleem niet hoor, haha! Ik word zelden verliefd en zie het alleen maar als iets positief. Want als ik wel verliefd op iemand, dan weet ik ook dat het voor mij serieus is.

Ik ben zelf nog nooit verliefd geweest, komt vanzelf wel (:
Ik zou je er niet druk om maken.

Ik heb precies hetzelfde, maar het is gewoon wachten op de juiste jongen. :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook eerst gehad. Ik dacht alleen maar; mwa. die is te klein, die heeft niet zulke mooie ogen.
Het sloeg allemaal nergens op, maar ik wilde niet daten. Niet meer dan op whatsapp te maken hebben met ze. Totdat een jongen mij na de derde keer mee uit vragen had overgehaald…

Het komt vanzelf! Op het moment dat je het het minst verwacht, komt er wel weer een leuke jongen op je pad :wink:

No wayyyyyyyyy ik heb precies ditzelfde!
Ik ben nu 18 (bijna 19) en sinds ik ben begonnen aan mijn studie (pedagogiek, dus ALLEEN maar meisjes bij die studie -.-) heb ik sowieso amper tot geen contact meer met jongens. Ik ben ook een echt meisje-meisje en heb dus geen jongens-vrienden.
Vroeger was ik best vaak verliefd of vond ik tenminste iemand leuk, maar nadat mijn crushes zo vaak onbeantwoord bleven (of wel beantwoord werden maar dan met ‘ik vind jou niet leuk’, auw.), ben ik nu op de een of andere manier nooit meer verliefd. Tijdens uitgaan kijk ik wel naar jongens maar ik word nooit door ze benaderd. Dat doet best pijn en ik begin daardoor steeds meer aan mezelf te twijfelen, is er iets raar aan mij ofzo?

Ik was tot mijn eenentwintigste nog nooit verliefd geweest. Dus gek is dat niet. Wat je niet kent, mis je niet.

Helemaal niet raar! Ik ben 16 en net voor het eerst verliefd… Ik dacht ook dat ik nooit verliefd zou worden, want al mijn vriendinnen hadden al vriendjes, maar alles komt op zijn tijd :flushed: