Niet verliefd

Ik erger me af en toe dood aan het feit dat ik nooit iemand leuk vind. Andere zeggen dan: ‘‘Oeh, die is knap.’’ Ik denk dan, mwah. Nou vraag ik me of ik de enige ben die nooit verliefd word?

Ik ben nog maar 13, dus het zal waarschijnlijk nog wel komen… maar zo voelt het niet. Ik wilde even weten of andere mensen er ook zo over dachten.

Verliefd zijn en iemand knap vinden is iets heel anders he :wink:
En het komt nog wel, 13 is nog best jong.

Mehh, heb ik ook en ik ben 16. Ik vind wel mensen knap enzo, maar ik ben nog nooit écht verliefd geweest…

Kind, je bent nog maar 13…

Ik weet het. Maar ik erger me er toch aan :slightly_smiling_face:

Ja, maar ik bedoel: het komt nog wel. En je eraan ergeren heeft geen nut…

1. WEES BLIJ. Verliefd zijn is 50/50 kut, aangezien het altijd wel een keer over gaat al heb je iets met iemand op die leeftijd (meestal, behalve als het toevallig echt echt echt is)
  2. Toen ik 13 was voelde ik me echt super snel verliefd juist, wat echt onzin was, want dat waren jongens en ik ben nu gewoon echt zo gay als wat
  3. Ik denk niet eens dat je dan echt al zulke sterke gevoelens kunt hebben, al dacht ik dat zelf ook toen ik zo oud was, maar als ik nu verliefd word is het toch maar even heel anders.

Ik zou zeggen pak je rust, verliefd worden is niet alles ofzo?

Volgens mij begrijp je niet helemaal wat verliefd zijn inhoudt.
Bovendien ben je nog maar dertien, je kan je er wel dood aan ergeren maar dat maakt niet uit. Je moet gewoon even geduld hebben, of jij bent nog te jong of je bent nog geen juiste persoon tegengekomen.
Het komt vanzelf wel, en geloof me, je leven wordt er echt niet makkelijker op hoor als je wel verliefd bent.

Sowieso uhm, je kunt je zelf niet een manier aanleren om wel verliefd te worden.

Vroeger was ik ook niet verliefd op die leeftijd. Kwam pas later.
Maar ik werd nooit snel verliefd.

me vriendin ( gewoon van vriendinnen ) vroeg laatst of ik iemand leuk vond en of ik ooit verliefd was geweest of ben ik zei nee ze reageerde echt zo van whooo hoe kan dat jij bent de enige die ik ken die nog nooit verliefd is geweest op mij bff na dan ik zei dat zijn er dus twee en weetje zo gek is dat toch niet er zijn genoeg mensen die nog nooit verliefd zijn geweest maar je bent nog jong dus dat komt wel goed

WEG MET INTERPUNCTIE HEEUEUJ.
Maar uh, ja. Je bent nog maar 13, alsjeblieft zeg.

Ik word ook niet zo snel verliefd. Waarschijnlijk komt het inderdaad vanzelf. Sommige mensen vinden verliefdheid ook helemaal niet zo belangrijk. Er zijn zo veel meer dingen die tellen in een relatie. Als je wat ouder bent kun je altijd nog uitzoeken hoe belangrijk het voor jou is, maar tot die tijd zou ik me er gewoon niet zo mee bezig houden en gewoon genieten van andere leuke dingen.

Haha, precies. Ik lees het dan ook als een zin hahaha.

Je bent DERTIEN. Die jongens komen nog wel, geloof me. :slightly_smiling_face:

Ik ben bijna 18, twee keer verliefd geweest. En op mijn dertiende was ik er nog niet eens echt mee bezig :’)

Ik ben 14 en ik ben ook nog nooit verliefd geweest, oke, misschien een keer, maar dat was het. En ik hou me niet bezig met zulke dingen omdat ik me hiervoor best wel jong vind. Ik bedoel, wat wil je op deze leeftijd met een vriendje doen? Trouwen?

Ik ben een aantal keer verliefd geweest en achteraf gezien had ik gewild dat ik het niet was geweest, haha. :hammer:
Nee joh, komt vanzelf wel een keer. Je bent nog zo jong, ik zou me er voorlopig nog lekker niet mee bezig houden.

Ik ben 16 nooit verliefd geweest.
Ik heb wel een vriend die ik lief leuk en geweldig vind en ontzettend veel van houd.
Maar echt verliefd ben ik nooit geweest