Niet verliefd willen zijn op deze jongen..

Ik zit met een probleem … Ik heb twee jaar lang een jongen leuk gevonden die mij niet leuk vond… Toen kwam er een andere jongen deze vond ik egt leuk maar hij mij ook niet… Maar middels vind ik ze bijde niet meer leuk… Maar nu het peobleem… Een jongen die altijd heel erg aardig is op whatsapp begon ik leuk te vinden hij is daar ook achter gekomen… Maar sinds dien gaat hij romantischdoen maar in real … Vind ik hem totaal niet knap !! maar op een of &ndere manier vind ik hem leuk op wapp … Maar in real schrikt hij me af… Er zijn veel knappere jongens!! Ik wil niks met hem!! Ik wil hem nog niet eens leuk vinden maar hij gaat nu zo lief doen… Ben ik verliefd op de aandacht of so of alleen zijn karakter … In real knap ik op hem af … HELP ME!! Hoe ga ik dit ooit uitleggen!!

/

het gaat je hopelijk toch niet alleen om de verpakking?

Als je verliefd bent komt het volgens mij juist door hoe iemand is qua karakter.

Ergens snap ik deze reactie wel. Maar als je iemand qua uiterlijk ECHT niet aantrekkelijk vind, dan is het toch ook niet fijn om intiem met diegene te worden? Tuurlijk moet het uiterlijk niet ALLES bepalen, maar het speelt zeker wel een rol vind ik. En dan vind ik mezelf nou niet per se oppervlakkig…

Als ik het goed heb begrepen vind je zijn uiterlijk niets terwijl hij heel lief is? Ik vind dit echt heel lullig.

Nee zo bedoel ik het niet! Maar soms op wapp gaat hij me ook te ver, uiterlijk bepaald idd niet alles maar ik vind hem gwn niet aantrekkelijk ik hou hem.liever als vriend , een jongen hoeft niet heel knap te zijn maar hij trekt me gwn niet aan en dan heb ik idd geen zin om intiem met hem te doen…

weetje, die knappere jongens zijn misschien niet zo lief als deze jongen. en waarom vind je hem niet knap?

^^ oke dat had ik nog niet gelezen. als je hem niet ziet zitten als meer dan moet je eerlijk tegen hem zijn. want nu denkt hij misschien wel dat je meer wilt

Doe er gewoon niks mee als je dat niet wilt. Duuh.

Het is gwn moeilijk te beschrijven… Hij wilde laatst naalt foto en hij ging pas zo lief doen een dah na day hij dr achter kwam dat ik hem leuk vond… T klinkt raar maar ik wil deze jongen niet leuk vinden maar op een of andere manier vind ik hem alleen leuk als ik wapp maar is het dan de aandacht of so die ik leuk vind?

ja misschien voel je je gevleid door de aandacht die hij jou geeft?
ik kan je spelling niet goed lezen maar staat daar nou dat hij laatst een naakt foto wou?

Ja naakt foto, dat ging me t ver … Hij smeekte er naar ik moest zowat twintig keer NEE zeggen

Huh, dat haal ik er ook uit, ja.
In dat geval, hij doet via whatsapp leuk omdat hij je '‘wil’. Letterlijk willen. Niet een relatie willen, maar jou. Lichaam. En in rl niet, omdat hij zich er blijkbaar voor schaamt / dit bij veel meer meisjes doet. denk ik.

oei oke. dat moet je hem ook echt niet geven wie weet waar dat terecht komt!
ik zou stoppen met deze jongen, gewoon afstandelijk doen en zeggen dat je niks met hem wil. ten eerste omdat je hem niet echt als vriendje wilt, en ten tweede omdat hij jou om naakt foto’s vraagt en ook nog doorzeurd als jij nee zegt. dat is echt fout van hem.

Bang ben ik er niet voor hij is gwn normaal te vertrouwen maar dat ging me egt te ver hij wilde alleen topless zei hij. Ik zei nee accepteer dat gwn ! Hij zei dat ik een mooi meisje ben… Ik zei als je dat vind kun je ook van normale fotos blij worden dus accepteer nee em dat moest ik zo vaak zeggen ! Uieindelijk acepteerde hij het en heeft zich 3x verontschuldigd en hij zei dat hij zich als een lul gedrieg …

Ik blijf altijd bij mijn beslissing dus ja voor naakt foto gaat hem nooit worden maat hij zei dat ik zo mooi meisje ben en dat hij drm meer wilde zien omdat ik vroeg na sixpack foto maar das tog niet zo speciaal? Ik bedoel zonder shirt voor jongens is anders dan voor meisjes. En srry voor mijn spelling mijn mobiel is soms traag en pakt dan niet alle toetsen mee in een woord…

Maar ben je nou verliefd op hem of kick je gewoon op zijn aandacht?

Ik denk dat het niet speciaal zijn uiterlijk is, maar meer dat hij in real life heel anders is dan via social media.
Op dat moment vind je diegene leuk waarmee je op social media praat, niet wie degene in het echt is.
Ik weet niet of je al bevriend bent met die jongen, maar praat eens met hem. Probeer eens te ontdekken of hij in het echt net zo lief is voor je.
Wanneer je in real life geen klik hebt, moet je gewoon minder whatsappen.

Ik ben normaal gwn bevriend met jongens en heb niet vaak een vriendje maar tis gwn nu gaat hij allemaal smiley met hartjes sturen … Ik weet gwn niet meer wat ik moet . T zit gwn niet lkkr… Als ik aan de gedachten denk dat we zoenen :S voelt t niet fijn ik wil liever vrienden zijn… Ik denk dat meer de kick op de aandacht is die hij me geeft ik heb dit serieus nog nooit zo erg mee gemaakt… Hij zegt tis lief dat je niet weet hoe je moet reageren… Maar ik zit mesr van . Kut hoe moet ik nu weer reageren… Ik ben bevriend met hem … Hij zit in mn klas… Maar nooit egt beste vrienden geweest ofso tis egt opeens na dat ik zei dat ik hem leuk vind… Deze aandacht…

-