Niet verliefd maar wel jaloers.

Ik heb sinds begin november heel erg goed contact met een collega, ik vind het gewoon fijn om met hem te praten en we praten echt heel erg lang op MSN. In het echt lopen de gesprekken wat stroever omdat hij altijd verlegen wordt en gaat blozen. Vet schattig! =) Als ik niet met hem praat mis ik hem wel, en ik denk en praat ook veel over hem (zeggen m’/n vriendinnen) Maar vandaag moest ik werken en dan komt hij altijd langs. Nu kwam hij langs met vrienden maar daar zaten ook meisjes bij… en opeens kreeg ik een hele jaloers gevoel. Maar ik heb niet de andere symptomen die ik wel had toen ik verliefd op een andere jongen was. Nog steeds ben ik wel een beetje jaloers, en doe nu een onbedoeld afstandelijk. :expressionless: Wat moet ik hier nou mee?
Collega’s zeggen dat hij me leuk vindt. Maar of ik dat moet gelovenn weet ik niet

Daar heb ik nu ook ‘last’ van. Niet verliefd, maar vreselijk jaloers. Zo vreselijk vervelend.

UP.

AMEN, dat heb ik echt precies hetzelfde.
Maar dan met iemand waar ik wat mee heb gehad,
en ik dacht echt dat ik over hem was, totdat ik hem met andere meisjes zag…:s

'That I dont want to have him, doesnt mean I want anyone else to have him"

Herkenbaar, lol.

^Dit en, misschien kick je gewoon op zijn aandacht, dat heb ik ook af en toe x]

…And the fact that you don’t wish him anyone else while you don’t love him anyway, makes you an egoistic person.

dubbel amen!

of je bent wel gewoon verliefd :]

Jep je bent gewoon diep in je hart verliefd op hem (:
(of je vindt hem heeeeeeeeeeeeeeeeeeel eruuuuuug leuk)

this sucks…

Niet elke verliefdheid is hetzelfde. Je vind hem in ieder geval erg leuk.
Zou je wel verliefd op hem kunnen worden denk je?

misschien ben je niet verliefd, maar wil je heel graag ook een vriendin van hem zijn.
of misschien ben je wel verliefd :grinning:

haha en dit slaat dus he-le-maal nergens op :’)

dit helpt jou natuurlijk niet maar: DAT HEB IK OOOK!:smiley: zo irritant