Niet vanuit zijn kant?!

Ik heb laatst zo een leuke jongen ontmoet! Heb hem viavia leren kennen, hij is knap, lief en heeft een super leuke kleding stijl. Hij is alleen heel anders dan mij. We denken heel verschillend over dingen en hij is heel een ander soort type dan mij…
Eerst hadden we alleen contact via ping, hij had mij toegevoegd dus het leek of het ook vanuit zijn kant kwam, daarna vroeg hij mn whatsapp, voegde me toe op facebook en snapchat dus ik dacht het wel goed zat.

Toen ik laatst opstap ging was hij er ook ( we hadden soort van afgesproken ) het was in het begin nog awkward maar daarna praatte we gewoon gezellig. Vanaf toen vond ik hem echt super leuk! Dacht elke dag aan hem enzo, dus ik besloot hem gister te vertellen hoe ik erover dacht. Hij vertelde mij dat het niet zo vanuit zijn kant was en ook dat ons leeftijdsverschil een rol speelt (we schelen 5 jaar)
Ik denk nu alleen nog maar meer aan hem en voel me down enzo. Hebben jullie enig idee wat ik kan doen? Ben echt klaar met dit rotgevoel! Help me aub…
X

Gewoon wachten op iemand die jou ook leuk vind.

Ik zou denk ik even geen contact met hem hebben want dan blijf je je rot voelen. Hij heeft eerlijk gezegd dat het niet wederzijds is en als hij het leeftijdsverschil te groot vindt, dan kun je daar weinig aan doen, het is niet iets dat je kunt veranderen.