Niet vaak whatsappen?

Hee meiden,

Ik whatsapp/sms echt bijna nooit. Ik praat gewoon met vrienden op school en spreek soms met mijn beste vriendinnen af. Maar ik heb de laatste tijd echt het idee dat iedereen constant allemaal met elkaar = aan het whatsappen is, de hele dag door. Sommige mensen zeggen dat ze wel 500 berichten per dag krijgen, en ik heb vaak genoeg dagen dat ik er zero krijg.
Ik heb hier totaal geen moeite mee, maar veel mensen kijken me raar aan als ik ze vertel dat ik niet vaak whatssap…
Zijn er meer zoals meiden die hetzelfde hebben, daar was ik even benieuwd naar:)

X

Ik whats-app ook niet veel. Met mijn vrienden vaak omdat we dan iets belangrijks te vertellen hebben dat dan niet kan wachten tot we afspreken of om af te spreken. Maar geen hele gesprekken, daar heb ik ook geen zin/tijd in eigenlijk.

Ik whatsapp ook niet zo veel. Het maakt mij echt niks uit hoeveel berichten iemand per dag krijgt. En als die meiden dat belangrijk vinden, nou en. Laat ze maar lekker berichtjes sturen, die hebben waarschijnlijk toch niks beters te doen.

500 berichten, jezus ik zou gek worden. Maar dan krijgen ze echt niet persoonlijk 500 berichten, dan zitten ze gewoon in whatsappgroepen.

dit

Nou, ik heb het een beetje andersom. Mensen appen me de hele dag door, en daar wordt ik dus ook gek van. Dan zet ik mn telefoon uit en wanneer ik hem aanzet heb ik van 1 iemand 12 berichten. Dan heb je toch al wel door dat ik je niet antwoord?

Maarja, ik app zelf ook amper.

Ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag door te whatsappen.

ik vind 500 berichten best weinig/meevallen lol maar dat zou wel aan mij liggen

Maar daar is toch niks mis mee, als je niet vaak whatsappt? Laat ze praten joh.

Ik whatsapp nooit…

Ik whatsapp wel veel maar ja. Dat moet iedereen voor zich weten haha.

Ik app wel veel, maar dat komt omdat mijn vriendinnen nu allemaal een ander studieprogramma volgen en we elkaar dus niet meer zien op school. En afspreken met 6 verschillende roosters en bijbaantjes etc lukt ook niet elke week, dus we appen veel.
Maar als je inderdaad je vriendinnen genoeg spreekt op school, dan is het toch prima zo? Je moet niet gaan appen om het appen, dat is alleen maar irritant.

Ik app ook veel, voornamelijk omdat ik veel mensen ook niet meer dagelijks zie en wel contact wil houden en ik op die manier beter evt afspraken kan maken.

ik heb wel wat beters te doen dan heel de tijd appen lol
boeit me ook niet heel veel als mensen er iets over zeggen

ik app heel veel

het is echt niet raar als je bijna nooit appt, dat is bij iedereen anders.

Ik app ook echt niet vaak
Er zijn zat dagen dat ik niet eens op WhatsApp zit of berichten krijg. Ik gebruik het ook alleen als ik iets moet weten of vragen. Het is echt nooit dat ik denk: ‘ik verveel me laat ik eens iemand whatsappen’

Was ik ook maar zo

Sommige dagen whatsapp ik echt amper en andere dagen weer heel veel. Meestal krijg ik wel wat berichten op een dag maar dat zijn vooral van die berichten in standaard groepsgesprekken en daar reageer ik vaak niet eens op xD
Vroeger whatsappte ik ook nooit. Alleen als het echt nodig was iets te bespreken wat op dat moment niet in rl kon.