Niet uitgenodigd voor vriend zijn 21 diner, gek of niet?

Hoi meiden!

Mijn vriend wordt over 2 weken 21 en hij geeft een 21 diner. Hiervoor heeft hij 3 meisjes en 3 jongens uitgenodigd. Zij vormen samen een heel close vriendengroepje. Daarnaast heeft hij ook nog wel wat vrienden/vriendinnen maar die zijn niet uitgenodigd omdat hij het zo wel een geschikte groep vond.
Nu ben ik zelf ook niet uitgenodigd, ik ken zijn vriendengroepje ook niet echt goed en het zijn ook niet echt mijn types (wel heel aardig hoor! :slightly_smiling_face: ) maar toch vraag ik me af of het niet raar is dat hij mij niet heeft uitgenodigd.

Om eerlijk te zijn zou ik hem ook niet uitnodigen als ik over ruim een jaar 21 wordt, maar dit is omdat ik alleen mijn jaarclub (12 meiden) zou vragen en hij is wel eens bij een jaarclubavond geweest en aangezien het alleen over meisjesdingen ging had hij zich niet echt vermaakt. Maar ik zou hem denk ik wel uitnodigen als ik nog jongens vrienden vraag te komen.

Wat vinden jullie? Is het normaal dat mijn vriend mij niet heeft uitgenodigd? Of moet ik het toch nog gaan aankaarten bij hem?

liefs!

edit: oh het is overigens niet dat onze relatie nog heel pril is, dat hij me er nog niet bij wil hebben, we hebben nu 3 jaar een relatie.

Misschien wil hij iets doen met zijn vrienden?

Ik vind het niet raar, hij wil een avond met zijn vriendengroep. Je geeft zelf ook al aan dat je dat zelf ook gaat doen. Hij gaat vast nog wel wat met jou en zn familie doen voor zijn verjaardag, toch?

Ik vind het wel een beetje raar, maar als jij het niet met dat groepje kan vinden dan begrijp ik het wel.

Hm, aangezien jij hem ook niet uit zou nodigen, kan ik het wel begrijpen van hem. Natuurlijk is het anders omdat jij alleen maar meiden uit zal nodigen en er bij hem meiden & jongens bij zijn. Maar het is een hechte vriendengroep en ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan ofzo. Ik vind het persoonlijk niet normaal en praat het ook niet goed, maar ik denk dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Succes!

Ah dank voor jullie reacties! Ik zal het inderdaad niet te zwaar nemen. Wist zelf ook niet echt goed wat ik er nou van moest vinden.

ik vind het niet zo gek, je zegt zelf dat je zijn vriendengroepje niet goed kent en ik denk dat ze misschien hebben afgesproken geen aanhang mee te nemen (?), hijzelf dus ook niet. gewoon een avondje met alleen vrienden.

Als je het vervelend vindt kun je het natuurlijk altijd aan je vriend vragen! Ik denk dat hij het beter uit kan leggen dan dat wij wat gaan zitten gokken hier :slightly_smiling_face:

Ik nodig mijn vriendje ook niet uit voor mijn dispuutsactiviteiten (heel klein dispuut hoor) dus ook niet voor mijn 21 diner, juist fijn dat je vriendje ook zijn eigen ding doet toch! Je kunt altijd nog iets leuks gaan doen voor zijn verjaardag met z’n tweetjes.

Das wel wat vreemd dat jij niet uitgenodigd bent dan inderdaad. Vraag het hem anders gewoon.

Je hebt al 3 jaar een relatie met hem maar je kent zijn vrienden niet goed? Dat vind ik best wel raar… ondanks dat het niet je types zijn.

Maar goed, je zegt zelf dat je hem ook niet zou uitnodigen dus waarom zou hij jou dan wel moeten uitnodigen.

Het klinkt voor mij allemaal heel vreemd, eigenlijk. Ik bedoel, het feit dat je nieteens uitgenodigd bent.

Het klinkt ook niet alsof er veel moeite gedaan wordt om zijn vrienden te leren kennen of dat hij je die kans uberhaupt wil aanbieden.

De meesten hier vinden het niet zo raar hier, maar ik wel.
Je bent al best een tijd samen en op een begeven moment moet je toch bij zijn vrienden gezellig kunnen zijn. Zeker als het niet een mannenavond is ofzo. Dan vind ik het vreemd dat hij het zonder jou wilt doen eigenlijk.

ik vind het niet raar. Zoiets is een avond tussen vrienden, ik begrijp van zijn kant best dat hij zijn vriendin niet uitnodigt en dat zij dat zou moeten respecteren.

Je kan het natuurlijk altijd met hem bespreken en vragen wat de reden is, nu blijf je gissen…

Beetje raar…Je bent zijn vriendin en die hoort toch als een van de belangrijkste uitgenodigde te zijn. Hij kan toch ook proberen om zijn vrienden en jou wat dichter bij elkaar te brengen…

Je geeft aan ze niet zo goed te kennen, dus zo gek vind ik het dan niet nee.
Op zijn gewone verjaardag kan je er dan wel bij zijn.

Je zegt dat je hem met de meiden ook niet zou uitnodigen. Bij dat soort feestjes hoort je vriend dan ook niet te zijn.

Snap dat het wat ongemakkelijk kan voelen, ikzelf ben vrijwel altijd bij de feestjes waarbij mijn vriend wordt uitgenodigd of die hij zelf geeft.
Maar boys only, ben ik niet bij haha.

Ik snap niet dat mensen het wél raar vinden. Ook al heb je een relatie, je moet toch gewoon je eigen vrienden en contacten houden? Ik heb relaties vaak genoeg fout zien aflopen omdat mensen constant bij elkaar waren en geen eigen leven meer hadden.