Niet uitgaan

Soms voel ik me echt suf. Veel vriendinnen van mij gaan elk weekend uit en bezatten zichzelf totaal waardoor ze de volgende dag niet meer weten hoe ze zijn thuisgekomen en wisselen verhalen uit. Ik hoor daar echter niet bij, ik vind even de stad in wel leuk, maar ook echt voor 2/3 uurtjes en daarna ben ik het ook wel weer zat. Ook doordat ik een vriend heb, heb ik niet meer echt de behoefte om uit te gaan. Ik vraag me af of ik de enige ben van 17 die gewoon niet zo van uitgaan houdt, of dat ik gewoon wat suf/saai ben?

Je bent niet suf/saai omdat je niet graag uitgaat, je bent gewoon geen uitgaanstype en daar is niets mis mee. :slightly_smiling_face:

Of we zijn samen suf en saai. Ik ben 19 en ik hou er ook niet zo van. Hou niet van alcohol, niet van dansen, niet van dronken mensen. Dus ja.

Precies wat Merveille zegt, ik hou er ook niet van. Ik ben 18

Ik heb opzich niets tegen alcohol of dansen, maar ik vind het leuker als vriendinnen langskomen en we dan gaan drinken en kletsen enzo. En even dansen vind ik ook wel leuk maar van 12 tot 4u vind ik niets aan.

Ik heb er ook niet veel mee: ik ben ook 17 en het enige wat mijn vriendinnen doen is zichzelf, idd, bezatten, om daar vervolgens ‘stoere verhalen’ over te vertellen. Ik vind dat allemaal vooral sneu en zou uitgaan leuker vinden als het meer om de gezelligheid ging en niet zoveel om het drinken. Ik vind alcohol namelijk niet echt interessant genoeg om me een hele avond mee bezig te houden: sowieso drink ik nauwelijks!

Dat kan toch gewoon, dat je niet graag uitgaat? Ik persoonlijk (ik ben bijna 16) vind dat wel leuk maar ik kan me goed voorstellen dat ik binnen een paar jaar het ook wel beu zou zijn. Maar het is toch je eigen keuze als je wil uitgaan of niet? Niemand kan je verplichten toch? (:

Oh ja, ik drink me trouwens nooit zat, gewoon omdat ik het dan toch nutteloos vind om uit te gaan als je je er niks meer over herinnert :’)

Ik weet niet of dat eerste sarcastisch is bedoelt haha. Maar ik vind het even gezellig maar niet de hele avond, op een gegeven moment wil ik gewoon mn bed in haha terwijl de rest nog de nacht wilt doorhalen. Ja het is wel mijn eigen keuze maar het is naar om op de vraag ‘’ ga je mee naar de stad’’ te zeggen: nee heb geen zin ofzo.

Hahaha, inderdaad, ik snap dus ook echt niet wat daar leuk aan is!

Iedereen is anders. Niemand houdt van dezelfde dingen.
Ik heb er echt een hekel aan dat er veel mensen zijn die je meteen veroordelen omdat je niet van uitgaan houdt. Ik heb er zelf zo vaak vervelende opmerkingen over gehad. Gewoon superirritant.

Ik ga nooit uit :slightly_smiling_face:
Ik ben bijna 17 en ik wil zelf ook niet uit gaan en ik haat drank.

Nee hoor, je bent niet suf of saai, maar gewoon geen uitgaanstype, wat al eerder is gezegd hierboven. Ik kan me het alleen niet voorstellen, ik hou van uitgaan. :’)

Ik ben van mijn 15de tot 19de uitgegaan. Maar ik werd allergisch voor rook en kreeg een vriendje. Nu gq ik nooit meer. Mijn huisgenootjes wel. Het maakt mij niet uit. Misschien dat ik met mijn nieuwe studie wel ga. Maar ik denk het niet en daar heb ik vrede mee.

Ik ben 17 en vind het wel leuk om uit te gaan, maar het is niet zo dat ik elke week of zelfs elke maand uit hoef te gaan. Ik drink ook niet.
Waar ik wel een hekel aan heb is dat ik pas geleden met vriendinnen naar een feest was van een vriendin van mij en dan gaan ze expres veel wijn drinken met opzet, en ze proberen het dan zo te doen laten lijken dat ze het niet met opzet deden, en toen waren er een paar dronken (of heel erg aangeschoten). En dat vonden ze blijkbaar heel stoer, want ze praatte een week later er nog over…grrr hier heb ik echt een hekel aan.

Waar ik ook een hekel aan heb is dat mensen het echt raar vinden als je zegt dat je niet drinkt!? Belachelijk gewoon!

Maar ff on-topic: Niet iedereen houdt van dezelfde dingen…ieder z’n eigen ding :wink:

ik kan me best in jou verhaal vinden. Ik vind je zeker niet suf/saai

ik heb niks tegen drank lus wel een wijntje en hou van dansen. Mijn vriendinnen gaan ook elk weekend ik ben ook de enigste die een vriend heeft en vaak ga je dan sowieso al minder uit. ik vind stappen op z’n tijd wel leuk !;p maar na paar uurtjes heb ik het ook wel gezien. Terwijl de rest nog doorgaat tot 5uur. hihi soms krijg ik wel de vraag waarom ga je niet uit? Haha je moet toch doen wat je leuk vind !

Ehm, ik vind uitgaan wel heel gezellig eigenlijk. Maar niet om mezelf lam te zuipen, als ik merk dat de alcohol verkeerd valt hou ik gelijk op.
Maar ik kan me voorstellen dat sommigen niet van uitgaan houden, daar is niks mis mee hoor (:

Ik ging vroeger ook wel meer uit, maar nu zo wat nooit meer omdat ik nooit zin heb omdat ik de hele dag heb gewerkt. ik ga dan liever rustig tv kijken of naar mn vriend toe :slightly_smiling_face: