Lieve meiden,
Ik zie vaak topics van meiden die niet uitgaan en daar ook geen behoefte aan hebben, maar zijn er ook meiden hier die niet uitgaan of zelfs nooit uit zijn geweest en daar wél behoefte aan hebben, maar om een of andere stomme reden toch niet uitgaan?
Ik zelf had vroeger nooit echt de behoefte om uit te gaan. Ik ben nu 18 en sinds een jaar toch wel heel erg sterk. Het probleem is alleen dat ik nu niet genoeg leuke mensen meer heb om mee uit te gaan.
Ik zit er nu dus al een tijdje mee dat ik op de zaterdag avonden thuis zit terwijl ik eigenlijk graag uit wil gaan. Ik word dan ook écht verdrietig bij het idee dat iedereen lekker lol aan het maken is en ik weer is voor de zoveelste keer alleen thuis zit op de zaterdag avond.
Waar ik het meeste mee zit is dat ik het zo stom vind staan. Ik schaam me er ook echt voor. Ik heb vaak het idee dat ik niet zo veel voorstel omdat ik niet uitga. Ik ben ook nog nooit uitgeweest en doe er meestal alles aan om dat niet te laten merken, want uitgaan en lol hebben is toch wel waar het om draaid bij mijn leeftijd.
Dus zijn der hier nog meer meiden die graag uit willen maar niet kunnen door een stomme reden? En voelen jullie je er ook zo rot over?