Niet thuis kunnen afspreken met vriend

Hoi meiden!!

Al een jaar heb ik een geweldige, serieuze relatie met mijn vriend. Het gaat ontzettend goed!
Er is alleen een probleem… We wonen beide nog thuis. Doordat mijn thuissituatie nu niet ideaal is, spreek ik liever niet af bij mij thuis. Bij hem is ook geen optie. Over een halfjaar wil ik heel graag het huis uit, maar tot dan, hebben we geen eigen plek waar we kunnen afspreken. Natuurlijk gaan we er in het weekend gezellig op uit en doen we leuke dingen, maar van intimiteit komt het er dan ook niet van. Doordeweeks haalt hij mij op met de auto, maar in de auto zitten, dat ben ik ook zat…

Hebben jullie tips of ervaringen? Nogmaals, over een halfjaar hoop ik mijn eigen plekje te hebben, maar tot dan constant in de auto zitten zie ik ook niet echt zitten…
Oh en ik ben nooooit alleen thuis… Hij ook niet…

Bedankt :hugs:

probeer af te spreken met je ouders of zijn ouders of dat jullie eens alleen kunnen zijn thuis?
Misschien moet je hun warm maken om eens uit eten te gaan, een leuke film gaan kijken zodat 1 van de 2 families buiten huis gaat voor een avondje?

Is anders eens een weekendje weg op hotel ofz geen optie?

Redelijk herkenbaar! Ik heb een huisgenootje en mijn vriend woont nog thuis. Wij spreken sowieso weinig thuis af. We gaan vaak naar een stadje, drinken ergens iets (kan al vanaf een euro), lopen door de natuur en dat soort dingen. Er zijn echt wel wat creatieve opties!

Hoezo kan je niet bij hem komen als ik vragen mag? Want ik vind het nogal vreemd als je als zoon/dochter je vriend/vriendin niet thuis mag laten komen of zo. Verder kan je misschien een weekendje een hotelletje huren met zijn tweeën of een weekendje weg (bijv. op Ameland als buitenland wat te duur is). Misschien kan je met zijn tweeën ook afspreken bij een van jullie vrienden hun huis?

Zijn of jouw ouders zijn toch ook vast weleens een avondje weg?