Heey<3
Ik wil graag wat anders met me haar:D
Wat zouden jullie me aanbevelen?
Liefst ook een foto<3
http://tinypic.com/view.php?pic=jhfzup&s=6
xxx sandy<3
Heey<3
Ik wil graag wat anders met me haar:D
Wat zouden jullie me aanbevelen?
Liefst ook een foto<3
http://tinypic.com/view.php?pic=jhfzup&s=6
xxx sandy<3
Ik zou er wat laagjes in knippen en het afknippen tot ong 5 cm over je schouder, dan komt er wat meer volume in omdat je haar dan minder zwaar is. Nu hangt het zo’n beetje.
Ik denk dat je een rechte pony ook wel goed kunt hebben trouwens.
hmmm bij de kapper kan je echt talloze dingen laten doen met je haar. wat wil jij precies aan je haar veranderen?
De lengte
ander kleurtje?
permanentje erin?
Voor nu zou ik zeggen laagjes in je haar, omdat ik daar zelf bij me eigen haar erg tevreden over ben, denk dat het bij ook wel zou staan.
Maar het is maar net of je dat zelf wel ziet zitten
Ik wil me haar helemaal veranderen<3
ook graag denk ik een andere leur
dingen blijven ook nooit lang zitten in me haar:(
Dus laagjes hetzelfde probleem…
Rechte pony is ook wel leuk:D
schuine pony blijft helaas niet zitten:(
upje<3
zou je kort haar wel leuk vinden?
Ja;D
Persoonlijk denk ik dat rood haar a la Ariana Grande je heel erg mooi zou staan, vind dat je daar echt het haar en huidskleur voor hebt. Maar mocht je dat te drastsich vinden kun je altijd denken aan laagjes, dip dye… etc.
bedankt:D ik vind dip dye echt leuk en maybe als ik wat ouder ben zo rood;D
Je moet het ook bijhouden :’) Haal er iig maar een heel stuk van af en doe laagjes wat kaBOOM zegt. En miss een lichtbruine kleur er in.
Ik weet niet hoe oud je bent. Maar je ziet er nog wel jong uit.
Dus in dat geval zou ik niet voor al te opvallende kleuren gaan maar gewoon nog voor de wat rustigere tinten. Bijvoorbeeld lichtbruin zoals Samiras al zei.
Ik zou gewoon de puntjes laten knippen met een laagje in je haren en laagjes voren in je haar.
ow wow je hebt prachtig lang haar! Ik zou het uhm nog een honingblond maken. Zo krijg je iets meer warmte in je gezicht. En niet afknippen! een beetje zoiets?
Ik zou een rechte pony nemen, dat staat denk ik heel mooi bij je ogen ook.
En misschien je haar iets korter… Maar honingblond verfen ljikt mij een goed plan ^
Laagjes knippen en donkerblond verven (:
ik ben 14;)
laagje bruin of zwart haar
Je hebt mooi haar, je kan er veel mee doen.
Ik zal het zowiezo in laagjes knippen dan zit er meer volume in. En gewoon goed verzorgen kan ook een heel verschil brengen.
@ik verzorg het heel goed,maar dat lijkt dus niet zo
@zwart haar ,kan dat wel? Want heb een hele lichte huid
@rechte pony lijkt me wel mooi:D