Niet tevreden met mijn vagina

Zelf ben ik dikker geworden en vooral mijn buik kan je echt goed zien. Hier ben ik best onzeker over tijdens de seks, ook mijn bovenbenen zijn dik en als ik lig, voel ik mij niet op mijn gemak met al mijn vetjes…

Daarbij ben ik erg onzeker over mijn vagina, ik ben nu 21, maar hij ziet er dik uit. Ook hangt het wat daar beneden en heb ik last met fietsen ervan.
Iemand een idee met wat kan ik kan doen en of dit normaal is?

Net zoals dat iedere vrouw anders is, is ook iedere vagina weer anders. Ik snap je onzekerheid wel, maar een jongen zal denk ik niet snel zeggen dat hij je vagina niet mooi vindt. Als je er echt last van hebt, dan kun je misschien beter even langs de huisarts gaan of anders ondergoed proberen te dragen wat iets minder ‘schuurt’ ofzo?

ik had ook last met fietsen, vooral lang fietsen, maar heb mijn zadel veranderd (zowel op mijn racefiets als normale fiets). dames zadels zijn heel anders dan herenzadels en er zit veel verschil tussen zadels. ik heb nu een zadel.

Draag een dik maandverband tijdens het fietsen of koop een beter zadel. Zou moeten helpen. Of koop een fietsshort en doe het onder je broek aan.