Niet terugmailen (over een film)

Hebben jullie dat weleens gehad?
Dat je een jongen (bijv. per mail) vraagt of een bepaalde film hem wat lijkt maar hij er niet op reageert.
En dan kom je er later achter dat de film hem waarschijnlijk niet leuk leek.
Dat hij het je dus niet ‘durft’ te vertellen.

Dat heb ik dus nu.
Ik krijg maar geen mail terug.
Toen ik hem sprak op msn begon hij er ook niet over.
Sowieso zal ik hem binnenkort vragen of hij m’n mail heeft gehad.
Het gekke is dat hij het zelf voorstelde om iets leuks te doen, hij stond er echt op.
We hadden bijna alles besproken, alleen de film moet nog uitgekozen worden.
Zo gek is dat, de ene keer hebben we het er zo enthousiast over en dan duurt het weer zo lang voordat hij erop reageert.
Owja, en dat terwijl hij wel op hyves anderen krabbelt.
Ik bedoel; je kan toch wel even mailen of de film je wat lijkt of niet.

Iemand anders zei me dat hij er misschien later op terug wilt komen als hij meer tijd heeft en dat die krabbels die hij naar anderen stuurt minder belangrijk zijn (minder aandacht nodig hebben).

Jongens kunnen echt wispelturig zijn.

Kan best dat laatste zijn. Bij zo’n krabbel hoef je niet zoveel na te denken lijkt me.
Das toch alleen maar random geblaat :V

inderdaad,
had je hem via hyves gemailt?
ik kijk namelijk bijna nooit in mijn hyves-inbox, toch alleen bullshit berichten.

@E_kid
Eigenlijk wel.
Maar over een film…da’s toch ook makkelijk om te beantwoorden?

@amorous
Nee, via hotmail.
En die inbox checkt hij volgens mij elke dag wel even.

Ik zou iemand nooit meevragen via een email :confused: dan weet je nooit direct zijn andwoord, gewoon via face 2 face of msn, misschien heeft hij het druk?

Was het een romantische komedie?

Misschien durft ie niet meer… ik zou er gewoon op terug komen, anders weet je nooit of ie nou mee naar de film wil

@Suuzle
Ja maar we hadden het er op msn over.
In datzelfde gesprek had ik het wel niet gevraagd maar een dag later pas in een mail.
Ik vind dat niet zo gek om hem niet face to face te vragen als notabene hij er toch op msn over begonnen is.
Hij heeft het inderdaad druk.

@Brod
…Klopt.
Dat kan een fout zijn ja. :wink:
Alhoewel hij van komedie houdt.
Maar dan nog kan hij het gewoon zeggen, hij breekt m’n hart er niet mee.

@xxxyvonne
Ik kom er sowieso op terug.
Weet nog niet wanneer.
Ik dacht eraan om hem te krabbelen dat ik de filmkeuze anders maar aan hem overlaat.

Whahaha :'3

Wat lullig.

Misschien checkt hij z’n mail niet.

@xheart
Het is zeer moeilijk om hem face to face te vragen.
Om een van de belangrijkste redenen spreek ik met hem af zodat we elkaar weer eens face to face gaan zien.
Er zit helaas niet veel anders op dan hem online te vragen.

En inderdaad, ik dacht dat het misschien nog net zou kunnen, een romantische komedie…als er maar komedie in zit.
Een keer keek hij bij een film niet eens watvoor genre het had…

@JeukAanMeBallen
Ik weet bijna zeker van wel.

Welke film was het? Er zijn heus wel romantische komedies die goed zijn (Amélie Poulain, kan even niet op andere komen)
Maar ik heb ooit eens de fout gemaakt om naar een echt Amerikaans cliché romantische komedie te kijken (Something’s Gotta Give… ) met een jongen en het was echt the worst date ever :stuck_out_tongue: (Het was ofwel dat of een thriller… nja…)

@Brod
Haha, ik kan me niet voorstellen dat zo’n film een worst date ever kan veroorzaken.
Ja, welke film was dat…even denken.
Ow nee, ik bedoelde dat er een film was waarbij hij niet eens had gekeken naar het genre.
Die film leek hem leuk maar mij niet want het was een thriller volgens mij.
Toen verontschuldigde hij zich en zei dat hij niet eens daarna had gekeken, alleen had gelezen waar het over ging.

Tja…
Maar de dag van de date moet nog komen, over een aantal dagen.
Dus ik neem aan dat hij voor die tijd wel even reageert, het er met mij over gaat hebben.
Anders vind ik het zo stom staan…
Nogmaals, hoe moeilijk kan het zijn?
Om even te zeggen dat hij de film niet zo leuk lijkt.
Straks is dat het niet eens en lijkt het hem wel leuk maar ik begrijp dan niet waarom hij niet even mailt.
:expressionless:

@xheart
Ja, wil ik best doen.
Maar voor ik erover kon denken om dat te vragen moest hij al weg, de laatste keer dat ik hem sprak.
Dus dan maar wachten tot we weer een lekker lang gesprek hebben.
Maar dan nog, kan hij er gewoon over beginnen vind ik…want ik heb hem iets gevraagd en ik heb nog steeds geen antwoord.

Je maakt je te druk, dat zijn nu eenmaal jongens.
Misschien laat ie je expres wachten.

Maak je niet zo druk.
Had hetzelfde met een jongen alleen vroeg ik zijn nummer, nooit meer gereageerd op die mail en 2 weken later vroeg ie zelf mijn nummer… :’)

@Bootlegs
Why should he do that?
Soort van hard to get soms?
Ik zou niet begrijpen waar dat goed voor is.

@feelthepassion
Die twee weken later was je zeker erg blij. :slightly_smiling_face:
Ja, apart joh.
Jij werd niet gek toen je merkte dat hij maar niet reageerde op je mail?
Niet dat ik gek word, ik snap hem alleen niet.

Ik was heel blij! =D Het betekende gewoon dat hij zijn mail niet leest en wie weet doet jouw “lover” dat ook wel niet! Ik moet zeggen dat ik ook gek werd en dacht dat ie me negeerde en ze nummer niet wou geven of whatever…
Maar t komt goed! :slightly_smiling_face:

Hihi, I hope!
Thanks for sharing. :slightly_smiling_face: