Niet terug smsen

Een aantal maanden geleden heb ik een leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan. Sindsdien zijn we aan het smsen. We hebben ondertussen twee dates gehad en een derde date zit eraan te komen. Maar nu komt het rare: opeens smst hij niet meer terug! Zijn laatste bericht is van vier dagen geleden. Waardoor zou dit kunnen komen? In zijn laatste bericht stond niks raars of zo. Ik heb een reactie op dat bericht gestuurd en een dag later heb ik ook nog een smsje gestuurd. Er zit bij hem meestal wel een dag tussen, maar vier dagen heb ik nog nooit meegemaakt! Ik heb hem niet gevraagd waarom hij niets terugstuurt, maar ik ben wel van plan om dat te doen als ik morgen nog steeds niets heb. Ik vind het gewoon heel raar, aangezien we al zo lang met elkaar bezig zijn en ik geen reden kan bedenken om opeens niets meer te sturen. Dus wat kan de reden zijn en wat kan ik het beste doen?

Is er niks met zijn telefoon? Bel hem anders even?

Als het langer dan drie dagen duurt voordat hij je terug smst, he is not into you.

Zou best kunnen, aangezien zijn telefoon wel vaker hapert! Bellen vind ik ook zoiets… Ik heb hem nog nooit gebeld, dus als ik dat nu wel doe, heb ik het idee dat ik zo opdringerig overkom. Ik wil hem niet opjagen.

Ik vind het dan niet opdringerig hoor. Als hij altijd snel reageert en dan ineens vier dagen niet, vind ik het normaal om even te bellen hoe het gaat.

Tsja, en daar komt hij na drie maanden smsen en twee dates achter? Hij vond het zelfs een leuk idee om een derde date te plannen! En het is ook echt niks voor hem om zo lang niets te laten horen (klinkt misschien naïef), daarom vind ik het zo raar… Ik weet niet wat ik er mee aan moet.